Sunday 25 March 2018

Descrição do trabalho do analista técnico forex


Descrição do trabalho de analista técnico Forex
A maneira mais rápida de levar seu emprego dos sonhos.
Você nunca conseguirá um emprego se não tiver uma boa resposta a essa pergunta de entrevista de emprego frequentemente feita!
Selecione a resposta certa para determinar se você está preparado para uma entrevista de emprego bem-sucedida.
Teste suas habilidades de entrevista de emprego.
'' Obrigado por ter o tempo para entrevistar conosco, mas decidimos contratar alguém. . . ''
Nenhum candidato a emprego quer ouvir essas palavras após a entrevista.
Nota! Responder a esta pergunta da entrevista de emprego pode custar-lhe o seu novo emprego!

Notícia do mercado de ações de hoje & amp; Análise.
Roku mostra a volatilidade é seu amigo em ações individuais, também.
A Roku tem uma visão para o futuro.
Vídeos de notícias mais recentes.
Últimas notícias.
Procurar notícias por categoria.
Tecnologia.
Commodities.
Idéias de investimento.
Inteligência de mercado.
Fique à frente dos mercados com estes artigos de leitura obrigatória.
Mercado de ações hoje.
Ações para assistir.
Rally dos estoques conforme os investidores reavaliam o relatório do Fed.
História em destaque de.
Últimos artigos por Martin Tillier.
A nova coluna de leitura obrigatória de Martin Tiller nos mercados.
Esclarecedor. Divertido. Todo dia. Apenas na NASDAQ.
Editar favoritos.
Insira até 25 símbolos separados por vírgulas ou espaços na caixa de texto abaixo. Esses símbolos estarão disponíveis durante sua sessão para uso nas páginas aplicáveis.
Personalize sua experiência NASDAQ.
Selecione a cor de fundo de sua escolha:
Selecione uma página de destino padrão para sua pesquisa de cotação:
Por favor, confirme sua seleção:
Você selecionou para alterar sua configuração padrão para a Pesquisa de cotação. Esta será agora sua página de destino padrão; a menos que você altere sua configuração novamente ou exclua seus cookies. Tem certeza de que deseja alterar suas configurações?
Desative seu bloqueador de anúncios (ou atualize suas configurações para garantir que o JavaScript e os cookies estejam ativados), para que possamos continuar a fornecer a você as notícias e os dados de mercado de primeira linha que você espera de nós.

Nossos trabalhos
Para se candidatar a qualquer uma das vagas de emprego, por favor envie um email para jobs @ kepler-rominfo.
contendo seu currículo atualizado ou perfil técnico.
Estamos a contratar!
Responsabilidades:
Projetando e desenvolvendo aplicativos de alto volume e baixa latência para sistemas de missão crítica e fornecendo alta disponibilidade e desempenho Contribuindo em todas as fases do ciclo de vida do desenvolvimento Escrevendo códigos bem projetados, testáveis ​​e eficientes e garantindo que os projetos estejam em conformidade com as especificações. Apoie a melhoria contínua, investigando alternativas e tecnologias e apresentando-as para revisão arquitetural. Preparar e produzir lançamentos de componentes de software Execute projetos e solucione problemas de produção.
Requerimentos técnicos:
Requisitos essenciais: mais de 5 anos de experiência prática em design e desenvolvimento de aplicações usando plataformas Java EE Conhecimento em metodologia Agile Profundidade de conhecimentos internos Java e JEE (Classloading, Gerenciamento de Memória, Gerenciamento de Transações etc.) Excelente conhecimento de Bancos de Dados Relacionais, SQL e ORM tecnologias (JPA2, Hibernate) Experiência no desenvolvimento de aplicações web usando pelo menos uma estrutura web popular (JSF, Wicket, GWT, Spring MVC) Habilidade para escrever bibliotecas Java reutilizáveis ​​Fortes habilidades de comunicação assertiva Requisitos desejáveis: Conhecimento de padrões arquiteturais como design orientado pela Doman Injeção de Dependência, Design orientado a eventos, Microservices vs Monoliths Familiaridade com conceitos de MVC, JDBC e RESTful Experience com desenvolvimento orientado a testes Experiência no desenvolvimento de soluções de TI para o setor de Serviços Financeiros. Conhecimento das práticas e princípios de DevOps Experiência com containers (Docker) ou plataformas de PaaS (como Heroku ou Cloud Foundry) é uma vantagem. Compreensão dos princípios de CI / CD.
Outros pedidos:
Grau Universitário Capacidade de comunicar-se eficazmente com pessoas técnicas e não técnicas (TI e negócios) Capacidade de trabalhar de forma independente e como parte de uma equipe globalmente distribuída.
Reconhecimento de valor profissional, plano de carreira que construímos juntos Ambiente de trabalho profissional Pacote de saúde Premium Plus Pacote de ginástica e massagem Seguro de treinamento sobre as mais recentes tecnologias e gerenciamento de projetos, bem como suporte financeiro para certificações.
Scopul Pozitiei:
Adaptação de hardware, hardware e software solúvel, software e software de operação, pré-instalação e implementação existentes, para a realização de necessidades razoáveis ​​ou estimativas de uso, em todo o caso, sob a forma de um certificado de solicitação de prazo (timpul de raspuns). As estratégias de serviço e de análise de risco podem ser aplicadas externamente e externamente e implementa-se a função de informação em sistemas informáticos. Participar na cerimônia de certificação de empresas de negócios externos e de análise e transformação de empresas em soluções de software para integração em pesquisas de desenvolvimento de programas de informática. Proiecteaza solutii informatice para proiectele alocate lui, asigurandu-se scopul si obiectivele specific sunt atinse si ca solutia corepunde cerintelor arhitecturii de la nivel de organizatie.
Princípio Responsabilitatile:
Definir e solucionar problemas de Tehnologia Informatiei.
Revizuieste cerintele tehnice de detaliu ale solutiei informatice pentru a se asigura de compatibilitatea acestora cu solutia informatica propusa. Colaboração com análises sistemáticas e analíticas de negócios para uma análise de resultados de um programa de análise de potencial e potencial. Se asigura ca solutia informatica propus se incadreaza si corepunde cerintelor arhitecturii la nivel de organizatie; valideaza impreuna cu ceilalti proiectanti de sisteme informatice differentele dintre arhitectura de detaliu a solutiei informatice propuse si arhitectura la nivel de organizatie. Asegura un transfer corepunzator de cunostinţe prin crearea si intreţinerea documentaţiei specifice fazelor de proiect, prin designea si susţinerea de sesiuni de predare / primire a livrabilelor catre alte ilee implicate in procesele de dezvoltare sau prin prezentareaa direta catre clienţi / furniori de servicii a capabilitaţilor tehnice si funcţionale ale soluţiilor dezvoltate in sistemele din domeniu.
Suport pentru platforme.
Asigura suportul e transfere de cunostinţe pe inegulamentedeciclul de viataa sistemului informatic, investigheaza, clarifica e offera soluţii pentru problemele tehnice aparute.
Strategia de Dezvoltare pentru sistemele din cadrul domeniului.
Incrementos e participações na construção de estratégias de desenvolvimento de sistemas de informação e de aplicação em concordância com o processo de análise e análise de políticas externas. Analizeaza tehnologiile specifice industriei de comunicatii, tendintele globale de tenvoltare TI, metodologiile globale de dezvoltare sisteme ti, cerintele de piata precum e tendintele de dezvoltare ale acesteia, para uma determinação impactul acestora em arhitectura solutiilor din cadrul domeniului. Analizeaza noile tehnologii precum si noile modele de servicii pentru a face recomandari de dezvoltare de solutii din cadrul domeniului. Estrategia intretida e planejamento de desenvolvimento de sistemas de informacao, em concordancia e planejamento de sistemas de informacao de pulmão de departamentului. Identificaçãoprotese e sistems informatice care sunt la finalis perioadei de suport, nevoile de crestere de capacitate sa technologie depasite et propune recomandere de imbunataţire aliniate con standardé de industria di cadrul de lucru Dezvolta e intreţine documentaţia despre sistêse existente and viitarare pe termen scurt si mediu din cadrul domeniului. Dezvolta si intretine documentation despre arhitectura existenta e vii stare pe termi scurt si mediu a sistemelor ti din cadrul domeniului.
Documentarea solutiei arhitecturale. Documentare a strategiei de dezvoltare pe termine lung is scurt a sistemelor informatice in responsabilitatea sa. Documentação técnica para seleção de critérios: Cerere de Oferta, Cerere de Informa, Cerere de Cota, Matrice de Critérios de Avaliação, Planeamento de Integração, Documentação para transferência de cunostato, Documentação interna de avaliação etc.
Competente, experiente e experiente:
Diploma universitara in domeniul TI sau tehnic. Experienta 1 sau 2 ani in proiectarea si implementea de solutii informatice Experienta 2 sau 3 ani de lucru in organizatii complexe si livia proiectelor mari / transformationale. Capacite-se de uma inteireccional informatii tehnice complexe. Fundaţie solida in procesele de dezvoltare, cele mai bune practici and modele de design. Capacitat de a construi et intretine relatii profesionale la toate nivelurile organizatiei, demonstrand e abilitati de facilitator. Realizar uma transferência contínua de cunostinte catre colegi. Abilitati analitice si de comunicare. Fluente na limbo engleza (atat in scris ct e vorbit).
Reprezinta un avantaj:
Certificar para a indústria normal (ex. TMForum); Certificar para Proiectant Soluţii Informatice (ex. TOGAF). O buna cunoastere é um web site padrão e um J2EE este un plus. Cunostinţe avansate de SQL e experien cu cu usb un sistem de gestionare baze de date (Oracle, MySQL, SQL Server, PostgreSQL, etc).
Oferta (bônus / benefícios):
Recusaasterea valorii profesionale: plan de carière pe care il vom contrui impereuna; Mediu de lucru profesionist; Pachet de sanatate Premium Plus; Pachet discounturi sala de fitness e massagem; Asigurare training pehnologii de ultima geratie s pe gerencia de proiect, precum si finantarea inteligilor; Projecto internacional para a companhia FORTUNE 500.
Atualmente, temos uma excelente oportunidade para um engenheiro de automação de QA se juntar a nós em Bucareste.
Usamos o desenvolvimento de software ágil como uma abordagem para oferecer o maior valor para o cliente - trabalhamos em cooperação intensa e próxima com o cliente.
Você trabalhará em um ambiente comprovado e comprovado, com desenvolvedores orientados para a qualidade.
Responsabilidades:
Escreva casos de teste abrangentes para as novas funcionalidades; Realize testes manuais para casos de teste acordados; Crie scripts de automação de ponta a ponta para casos de teste combinados; Atualize scripts de testes automatizados (quando necessário); Estimativa da duração da fase de testes; Fornece suporte de terceira linha para incidentes de produção (quando necessário).
Requerimentos técnicos:
• Experiência em um papel similar: mínimo de 2 anos; • Mais de 2 anos de experiência com ferramentas e estruturas de teste automatizadas (incluindo estruturas de testes internos); Selênio - Preferencial • Experiência com testes manuais; • Experiência com: frameworks de injeção de dependência; Primavera - preferida; BDD; Aplicativos da web; Registra investigações; • Conhecimento de OOP; • Conhecimento de SQL; • Conhecimento básico de Java;
Outros pedidos:
Muito boas habilidades de comunicação e um grande jogador de equipe, altamente motivado, autodirigido e interessado em Garantia de Qualidade. Atitude positiva Participante da equipe Disposta a aprender e melhorar Boas habilidades de resolução de problemas Flexível para diferentes tecnologias e projetos.
Ambiente de trabalho flexível dentro de uma equipe dinâmica Deixamos espaço para equilibrar sua vida profissional e privada - 22 dias como férias anuais + dias de férias adicionais de acordo com as políticas internas Acesso a vários programas de treinamento (treinamentos de habilidades leves e duras, de acordo com as políticas internas Actividades contínuas de aprendizagem e melhoria (grupos de leitura, centros de competência, sessões de vídeo sobre Pluralsight; Eventos: processos relacionados-Agile / Scrum / Kanban, codificação orientada Kata TDD) Assinatura médica privada, você pode escolher entre 2 fornecedores fitness, aeróbica, piscina (de acordo com as políticas internas) Massagem dentro das instalações da empresa Eventos de equipe (teambuildings, hangouts de equipe, festa de Natal, etc.) Programas de desenvolvimento de carreira a longo prazo Fazendo parte de uma organização em crescimento com raízes belgas.
Responsabilidades:
Ser proficiente em linguagens RPG, Synon e estar bem versado nos conceitos de ILE. Capaz de entender a programação da interface usando MQ, ferramentas xml, programas de Web Services etc. Para fornecer suporte para negócios críticos e problemas técnicos / soluções no projeto. Coordenar entre cliente e equipe da HCL para resolver problemas novos / abertos para fechamento oportuno e bem-sucedido Fornecer estimativa de trabalho para garantir a entrega pontual conforme os padrões de qualidade definidos Aumentar riscos, problemas técnicos e escalonamento para Leads Documentar novas aprendizagens e processos e compartilhar internamente aqueles com os membros da equipe para o seu desenvolvimento.
Requisitos:
Cerca de 8 + anos com conhecimento de Leasing / plataforma seria adicionado vantagem Bons conhecimentos em linguagens de programação AS / 400 (RPG, CLLE, SQL, ILE, Synon) e tecnologias relacionadas, noções básicas de XML habilidade de idioma local é obrigação. Conhecimento sólido de projetos SDLC, AGILE e tecnologia.
Formação em TI Fluência em Inglês.
Oferta (bônus / benefícios):
Reconhecimento de valor profissional, plano de carreira que construímos juntos Ambiente de trabalho profissional Pacote de saúde Premium Plus, pacote para academia e massagem Seguro de treinamento sobre as mais recentes tecnologias e gerenciamento de projetos, bem como suporte financeiro para certificações Projetos internacionais para empresas da FORTUNE 500.
Responsabilidades:
Como Product Owner, crie e mantenha um Backlog Priorizado com pelo menos 3 sprints de histórias de usuários Ready for Dev. Ansioso para amadurecer e aperfeiçoar os requisitos para liberar a produtividade / produtividade do desenvolvimento; permite a entrega de sprint com o mínimo ou sem necessidade de esclarecimento / retrabalho. Crie e mantenha MVPs detalhados e bem escritos, recursos e histórias de usuários atualizados no TFS para ter uma comunicação consistente com todas as partes interessadas. Desenvolver uma sólida compreensão dos usuários, do mercado, da concorrência e dos recursos atuais e futuros de seu domínio: promove um canal de comunicação aberto e confiável com os parceiros de negócios e busca ativamente entender as tendências futuras no domínio a partir de várias fontes. Propriedade do Produto: Entende e pode explicar os Objetivos de Negócios que estão sendo implementados pela sua equipe de recursos em cada versão. Facilita as discussões sobre o escopo e a priorização de metas do Releases com vários fóruns, equilibrando as necessidades de negócios e o tempo de comercialização com restrições conhecidas.
Habilidades / Experiência Necessárias:
Pelo menos 4 anos de experiência trabalhando como Analista de Sistemas de Negócios ou Product Owner; Capacidade de lidar com várias áreas de projetos com prioridades variáveis, lidar com a ambigüidade e cumprir prazos desafiadores em um ambiente acelerado. Capaz de dividir a descrição do projeto em MVP e conjuntos de recursos. Capaz de criar um plano de lançamento realista a partir dos MVPs definidos. Capaz de dividir grandes recursos complexos em conjuntos menores de requisitos para entrega. Como PO, fomente a colaboração e a comunicação entre desenvolvedores, testes e outros membros da equipe de produtos. É um modelo líder / modelo para a equipe de desenvolvimento.
Habilidades Desejadas / Experiência:
Credencial do proprietário do produto certificado. Compreensão dos princípios de design e melhores práticas de SOA. Experiência prática na criação, validação, depuração e consumo de XML e JSON. Vivenciando desenvolvimento de aplicações com, Java, SOA e Oracle. Familiaridade com os princípios de desenvolvimento ágil scrum, lean e extreme. Compreensão dos princípios de CI / CD. Experiência usando o Microsoft TFS para gerenciamento de requisitos.
Reconhecimento de valor profissional, plano de carreira que construímos juntos Ambiente de trabalho profissional Pacote de saúde Premium Plus Seguro de treinamento sobre as mais recentes tecnologias e gerenciamento de projetos, bem como suporte financeiro para certificações Projetos internacionais para empresas da FORTUNE 500.
Responsabilidades:
Monitoramento e adaptação do código conforme solicitado em diversas solicitações (especificações técnicas, desempenho, segurança) Projetos regulatórios e ajustes a pedido do regulador Manutenção de aplicações em resposta a evoluções técnicas em aplicações relacionadas Soluções / planos de melhoria - de acordo com os padrões de desenvolvimento e regras de arquitetura do grupo Viagens esperadas para fins de transferência de conhecimento.
Requisitos:
Excelente compreensão de Cobol e SQL (pelo menos 3 anos de experiência); Experiência com Mainframe (zOS), ISPF, JCL (pelo menos 1 ano de experiência); Experiência com Unix OS (preferencialmente AIX) - pelo menos 1 ano de experiência; Médio a avançado nível de Inglês, o francês é um plus.
Oferta (bônus / benefícios):
Reconhecimento de valor profissional, plano de carreira que construímos juntos Ambiente de trabalho profissional Pacote de saúde Premium Plus, pacote para academia e massagem Seguro de treinamento sobre as mais recentes tecnologias e gerenciamento de projetos, bem como suporte financeiro para certificações.
Responsabilidades:
O Business Intelligence Senior Testing Analyst garante a organização das atividades necessárias para a preparação das etapas de testes e realiza as atividades de teste com base na estratégia de teste e análise, com o objetivo de validar a definição das entregas de acordo com os requisitos técnicos e comerciais. especificações; Contribui para o propósito de teste, incluindo a definição de scripts de teste e cenários de teste, e identifica os requisitos para a configuração do ambiente de teste e dados de teste. Identifique os riscos potenciais; É responsável por definir a estratégia de testes (metodologia de testes, estrutura, preparação e definição de conjuntos de dados); Realiza atividades de teste com base na estratégia de teste e análise. Fornece suporte nas etapas do teste integrado do UAT; Monitore e avalie os procedimentos de teste e os resultados dos testes em cada ciclo de teste e forneça resultados detalhados sobre os resultados do coordenador de testes e do gerente do projeto. Colabora com outros departamentos de TI / departamentos, arquitetura, gerenciamento de versão e unidades de gerenciamento de projetos para ajudar a fornecer os componentes um projeto / CR.
Requisitos:
Mínimo de 5 anos de experiência em TI / preferencialmente em testes de business intelligence Conhecimento de metodologias de testes, padrões de desempenho técnico e desempenho do FAT (ISTQB) em etapas de implementação relacionadas a soluções de BI Conhecimento Básico de BI / DWH Architecture - Estruturas Físicas, Integração de dados, relatórios Conhecimento avançado de SQL / PLSQL Experiência com componentes técnicos complexos em soluções de BI para o setor bancário É uma vantagem Conhecimento de produtos bancários e bancários Experiência na definição de cenários de testes automatizados Capacidade de projetar cenários de teste, definir cenários e testar scripts aplicativos para gerenciamento de cenário de teste.
Outros pedidos:
Fluência universitária em Inglês.
Oferta (bônus / benefícios):
Reconhecimento de valor profissional, plano de carreira que construímos juntos Ambiente de trabalho profissional Pacote de saúde Premium Plus, pacote para academia e massagem Seguro de treinamento sobre as mais recentes tecnologias e gerenciamento de projetos, bem como suporte financeiro para certificações Projetos internacionais para empresas da FORTUNE 500.
Responsabilidades:
Escopo principal:
Teste manual de APIs Teste manual de aplicativos móveis (IOS, Android) Elaboração de especificações técnicas e criação de relatórios Desenvolvimento de código e testes unitários.
Escopo desejável:
APIs de automação de teste / aplicativos para dispositivos móveis.
Requisitos:
Experiência muito boa em Teste de Software Experiência em Teste de APIs Experiência em SDLC e Teste de aplicativos móveis (IOS, Android) Experiência com as seguintes ferramentas: Postman, SoapUI Experiência com Agile (eg SCRUM ou Kanban) em geral e experiência com Agile Testing => Agile Mindset Conhecimento de ferramentas de colaboração (por exemplo, Confluence, Jira) Conhecimento de JSON, XML é um ativo (Digital) Banking Saber como é um ativo Experiência em Testes de Microservices é um ativo Conhecimento em Test Automation Tools (por exemplo, selênio, Appium, Serenity, Rest-Assured, Gatling) e implementação de Casos de Teste automatizados é um recurso Conhecimento de uma linguagem de programação e / ou script (por exemplo, Java) é um ativo.
Outros pedidos:
Aulas de formação em fluência universitária em inglês.
Oferta (bônus / benefícios):
Reconhecimento de valor profissional, plano de carreira que construímos juntos Ambiente de trabalho profissional Pacote de saúde Premium Plus, pacote para academia e massagem Seguro de treinamento sobre as mais recentes tecnologias e gerenciamento de projetos, bem como suporte financeiro para certificações Projetos internacionais para empresas da FORTUNE 500.
Responsabilidades:
Profissional com experiência em ferramentas e tecnologias de TI, design, configuração, implementação, desenvolvimento, manutenção e resolução de problemas de aplicativos de software personalizados padrão ou específicos do cliente, desenvolvimento de software, implantação e suporte de ciclos de vida.
Requisitos:
Engenharia de requisitos - experiência em modelagem de processos de negócios e otimização de processos de negócios, identificando e analisando requisitos; Métodos / técnicas de design de software - Sólida experiência em metodologias de design e técnicas de modelagem funcional; Modelling de dados - Compreensão sólida de modelagem de dados relacionais e técnicas de modelagem de dados (modelos de relacionamento de entidades, diagramas de fluxo de dados, etc.); SQL - Capacidade de escrever Consultas SQL complexas (selecionar, inserir, Atualizar), sub-seleciona etc., Uso de SQL dentro de projetos;
Outros pedidos:
Bacharel em Ciência da Computação ou similar; Metodologias ágeis - Equipes estão trabalhando nos grupos ágeis (analistas, desenvolvedores, testadores), experiência com métodos ágeis (SCRUM, XP) é um plus; Habilidades sociais - de mente aberta, comunicativa, motivada e autodependente, responsáveis; Fluente em inglês.
Reconhecimento de valor profissional: plano de carreira que construímos juntos Ambiente de trabalho profissional Pacote de saúde Premium Plus Seguro de treinamento sobre as mais recentes tecnologias e gerenciamento de projetos, bem como suporte financeiro para certificações Pacote para academia e massagem.
Sua missão é um aplicativo de negociação de frente para trás que oferece aos usuários em todo o mundo a reserva e o acompanhamento do ciclo de vida das negociações de câmbio (FOREX). Sua missão é fornecer design técnico e desenvolvimento de recursos em um ambiente ágil.
Ambiente técnico: C # 4.5, serviços web (WCF), multi-threading, desenvolvimento front-end (padrão Winforms-MVC), SQL (Oracle), middleware (Tibco RV / EMS, série MQ).
Entrega contínua: Estrutura de Testes Unitários e Integração Contínua - TDD, BDD, Sonar, Jenkins, Git, Gerrit.
Seu papel em poucas palavras:
Implementar novos recursos e projetos, frente a frente, como parte de uma equipe ágil; Definir e escrever especificações funcionais e técnicas detalhadas e fornecer avaliações de custos para recursos e projetos a serem implementados; Garantir a entrega de soluções de alta qualidade para as especificações acordadas e dentro dos prazos acordados; Impulsione a inovação apresentando novas ideias para nossos produtos e processos; Contribuir para o suporte de nível 3, isso inclui: monitoramento da resolução de incidentes e solução de problemas; Apontar questões nas arquiteturas e códigos existentes nos diferentes projetos; Apropriar-se das regras e metodologias de funcionamento (Entrega Contínua, Ágil, Scrum) do ambiente de desenvolvimento; Codifique / configure e documente o que é produzido; Construa e mantenha um relacionamento próximo com as equipes mundiais.
Um pouco sobre você:
Você tem um bom entendimento de C #, serviços da web e banco de dados Oracle (SQL); Você tem experiência com a abordagem de frameworks Unit Testing & Continuous Integration; Você está familiarizado com: GIT, Oracle SQL Developer; Você tem um diploma de bacharel em Ciência da Computação ou equivalente.
Nós também valorizamos:
Atitude responsável e ambição em alcançar sua missão; Você valoriza o espírito de trabalho da equipe e ainda assim é autônomo; Uma boa combinação de rigor, criatividade e habilidades de comunicação; Bom domínio do inglês, tanto escrito quanto falado. - O conhecimento francês é uma vantagem; Habilidades inovadoras de solução de problemas, curiosas e muito interessadas em desenvolver habilidades técnicas.
Reconhecimento de valor profissional Ambiente de trabalho profissional Pacote de saúde Premium Plus Pacote de desconto em fitness e sala de massagem Fornecimento de treinamento sobre tecnologias de ponta e gerenciamento de projetos, bem como certificações de financiamento Projetos internacionais para empresas da FORTUNE 500.
Responsabilidades:
Gerenciamento e implementação de novos scripts e aplicativos automáticos Verifique e implemente alterações de configuração a pedido do cliente ou quando for necessário por motivos de desempenho. Coordene e trabalhe em conjunto com outras equipes como: 2ª linha de suporte, suporte de 1º nível, Teste. Instalação, ajuste e resolução de problemas de aplicativos de software complexos.
Requisitos:
Deve ter: Linux / Unix sysadmin (todos os sabores do Linux são bem-vindos, RedHat / CentOS preferidos) com exposição devops / configuration management Script Linux / Unix sysadmin Shell, experiência em programação de scripts Java / Python (ie Python) SLA, gerenciamento de incidentes e processos de gerenciamento de problemas Bancos de dados: SQL / Oracle Experience para elaborar os objetivos de teste e os planos de teste. Experiência de gerenciamento de dispositivos: configuração do CH, atualização de firmware manual, registros, etc. Experiência para agendar os testes para execução e, em seguida, monitorar, medir e controlar o progresso do teste. Documente e facilite a comunicação e a solução de problemas. Experiência de teste automatizada necessária: Ferramentas padrão (Selenium, SOAPUI, etc.), bem como soluções ad hoc (estrutura ATEQA, scripts Groovy e Java, scripts de shell, etc.) Outros: Word, Excel, Sharepoint etc. ter: Virtualização conhecimento VirtualBox / VM Vagrant VMWare, ESXi Devops / Gerenciamento de configuração / Automação de conhecimento (fantoche, ansible) Firewalld / iptables Linux / Unix. Infraestrutura de certificado / PKI (openssl, etc.). Arquitetura de telecomunicações, classificação e estrutura de CDR. Automação de desenvolvimento Entendimento do Jenkins ou de outros mecanismos / soluções de CI Conhecimento de soluções de gerenciamento de artefato (artifactory, nexus, etc.) Fala e escrita em francês.
Reconhecimento de valor profissional, plano de carreira que construímos juntos Ambiente de trabalho profissional Pacote de saúde Premium Plus Seguro de treinamento sobre as mais recentes tecnologias e gerenciamento de projetos, bem como suporte financeiro para certificações.
Responsabilidades:
Projetos regulatórios e ajustes a pedido do regulador, Manutenção de aplicações em resposta a evoluções técnicas em aplicações relacionadas Monitoramento e adaptação do código conforme solicitado em diversas solicitações (especificações técnicas, desempenho, segurança) Neste contexto, estas intervenções serão gerenciadas em projeto modo (ágil ou V-ciclo) ou modo de manutenção, dependendo da sua importância. Soluções / planos de melhoria - de acordo com os padrões de desenvolvimento e regras de arquitetura do grupo. Soluções inovadoras serão sempre estudadas e discutidas para identificar se elas trazem vantagens reais em termos de custo e simplificação. Envolvimento no ciclo de vida do projeto e desenvolvimento após os requisitos: analisar (estudos de impacto técnico, estimativa, planejamento), implementação (especificações técnicas, codificação e testes unitários), entrega em diferentes ambientes (desenvolvimento, integração, UAT e produção) Proprietário em fase de testes (em UAT) Mantendo um bom relacionamento com as equipes de operações técnicas. Suporte de aplicação no ambiente de produção, Controle da execução dos processos batch, Monitoramento diário do aplicativo, Resolução de incidentes: ações para restaurar serviços e lições aprendidas para incidentes similares.
Requisitos técnicos / meio ambiente:
Java JEE: pelo menos 2 anos de experiência Frameworks JavaScript: Angular ou Angular 2: pelo menos 1 ano de experiência Spring: pelo menos 1 ano de experiência Hibernate: pelo menos 6 meses de experiência RDBMS (Oracle, MySQL, PostgreSQL): pelo menos 1 experiência de ano Tomcat: pelo menos 6 meses de experiência em shell scripts Unix; Médio a avançado Francês (nível B2) Antecedentes na área de TI, preferível em projetos bancários Bom entendimento do ciclo de vida de projetos de TI - compreensão de especificações funcionais e de negócios, análise e elaboração de especificações técnicas, estimativa, testes, suporte de TI - Politécnico / preferencialmente Ciência, Cibernética da Academia de Estudos Econômicos, Matemática e Faculdade de Informática Viajar sempre que necessário para Paris.
Outros pedidos:
Responsável e comprometida em cumprir os objetivos Mente aberta e motivada para aprender tecnologias inovadoras Autônoma, criativa e com excelente capacidade de comunicação. Team-player e adaptável a um ambiente multicultural.
Oferta (bônus / benefícios):
Reconhecimento de valor profissional, plano de carreira que construímos juntos Ambiente de trabalho profissional Pacote de saúde Premium Plus Seguro de treinamento sobre as mais recentes tecnologias e gerenciamento de projetos, bem como suporte financeiro para certificações Projetos internacionais para empresas da FORTUNE 500.
Descrição do Projeto:
Estamos à procura de um desenvolvedor PHP Senior / Expert para o nosso cliente no setor de telecomunicações.
Responsabilidades:
Participação na definição de arquitetura de aplicativos. Proposta de soluções técnicas Elaboração de especificações técnicas e criação de relatórios. Desenvolvimento de código e testes unitários.
Requisitos:
Conhecimentos avançados de programação: OOP, OOD Mínimo de 5 anos de experiência em desenvolvimento com PHP e o tradicional LAMP stack Principais habilidades e quaisquer frameworks PHP relacionados, de preferência Symfony 3, Laravel, Zend, CodeIgniter Conhecimento de Sencha ExtJS 6 - fazer tecnologias e plataformas, como JavaScript, HTML5 e CSS3 Sólida experiência no trabalho com bancos de dados relacionais, de preferência MySQL Conhecimento prático do software de controle de origem Seriedade, desejo de aprendizado e capacidade organizacional Capacidade de comunicação em inglês.
Outros pedidos:
Metodologias de design e desenvolvimento de aplicativos; Conhecimento de framework comum (Symfony, Zend, Laravel, Codeigniter, etc). Conhecimento de sistemas de gerenciamento de bancos de dados; Conhecimento francês.
Oferta (bônus / benefícios):
Reconhecimento de valor profissional, plano de carreira que construímos juntos Ambiente de trabalho profissional Pacote de saúde Premium Plus, pacote para academia Seguro de treinamento sobre as mais recentes tecnologias e gerenciamento de projetos, bem como suporte financeiro para certificações.
Descrição:
Os relatórios BI e Data Analytics Developer / DW serão responsáveis ​​pela análise do panorama de dados existente, aprimorando e criando modelos de dados simplificados e estratégias de integração de dados.
Outras responsabilidades incluirão o desenvolvimento de relatórios, a coleta de requisitos e o teste.
Responsabilidades:
Entenda e trabalhe com várias fontes de dados para criar uma solução que implemente as regras de negócios e suporte as necessidades analíticas; Projetar, desenvolver e manter tarefas de ETL, procedimentos armazenados e modelos / objetos de data warehouse relacionados; Teste as soluções implementadas e analise possíveis problemas de qualidade de dados; Monitorar o desempenho dos bancos de dados e dos processos de ETL; Produza a documentação para todos os projetos de desenvolvimento.
Outros pedidos:
Formação técnica sólida (informática, engenharia de software); Mais de 3 anos de experiência em desenvolvimento de BI; Mais de 3 anos de experiência na concepção e desenvolvimento de soluções de Data Warehouse; Muito bom conhecimento do Microsoft SQL Server: SSIS / SSRS; Conhecimento de escrita de procedimentos armazenados, otimização de consultas e índices; Princípios de conhecimento de design de banco de dados, aquisição de dados e análise e design de acesso a dados; Conhecimento de modelagem de dados, banco de dados e integração de dados; Experiência em trabalhar com grandes quantidades de dados e ajuste de desempenho; Deve possuir fortes habilidades organizacionais com demonstrada atenção aos detalhes; Deve ser flexível e capaz de se adaptar em um ambiente de negócios em mudança; Deve possuir uma atitude positiva, forte ética de trabalho e ser capaz de trabalhar com prazos apertados de forma eficiente; Boas habilidades de comunicação verbal e escrita e a capacidade de interagir profissionalmente com um grupo diversificado (executivos, gerentes e especialistas no assunto); Capacidade de trabalhar em equipe. É bom ter: Experiência no mercado bancário; Experiência com reportagem; Experiência com relatórios bancários / financeiros; Experiência no SQL Server Analysis Services (SSAS); Compreender e traduzir as necessidades de negócios em soluções tecnológicas.
Oferta (bônus / benefícios):
Reconhecimento de valor profissional, plano de carreira que construímos juntos Ambiente de trabalho profissional Pacote de saúde Premium Plus Seguro de treinamento sobre as mais recentes tecnologias e gerenciamento de projetos, bem como suporte financeiro para certificações Projetos internacionais para empresas da FORTUNE 500.
O Desenvolvedor de Relatórios suporta o design, desenvolve e assegura a condução de todas as etapas relevantes para o desenvolvimento de relatórios, relatando soluções de acordo com as especificações comerciais e técnicas.
Responsabilidades:
É responsável pelo design técnico, desenvolvimento, testes unitários e documentação de relatórios e soluções de relatórios. Cria relatórios complexos, dinâmicos e estáticos, além de painéis e scorecards. Analisa a disponibilidade e as possibilidades das fontes de dados para as soluções de relatórios e descreve as GAPs. Coopera estreitamente com equipes analíticas e arquitetura para garantir o alinhamento da solução DWH com a solução de relatórios. Ensures implementation of reports/data delivery to the end-users based on agreed governance and rules. Participates in the estimation process for development phase based on identified solutions / specifications as well as impact of changes to existing functionalities. Is responsible for support level 3 activities solving production incidents thus assuring proper continuity of business activities within agreed SLAs. Collaborates with other IT division/departments, enterprise architecture, release management and project management units in order to align execution of all necessary steps to deliver the project/CR.
Technical Requirements:
Advances knowledge of diverse reporting tools (e. g. Cognos, BO,…), its logical and metadata repositories, design patterns and tuning possibilities. SQL (advanced level), PL/SQL Understanding tools capabilities regarding static and dynamic reports delivery. Understanding of business language and experience from one business area/domain Knowledge of OLAP & cubes - modelling and design knowledge Knowledge of the BI applications Understanding the reports delivery concepts and related Data Governance, data management practice incl. data quality, reports documentation & metadata Knowledge of software modelling products Understanding of BI development and reports/data lifecycle.
Other Requests:
University Degree in IT area Minimum 3 years of experience within Business Intelligence/DWH Knowledge about banking and banking products Understanding and knowledge of some business domains Experience with systems development methodologies within a large corporate environment Fluent English.
Offer (bonuses / benefits):
Recognition of professional value, career plan that we build together Professional work environment Premium Plus health package, package for gym and massage Insurance of training on latest technologies and project management as well as financial support for certifications International projects for companies in FORTUNE 500.
Descrição:
As an SQL Developer, you will work with a team of talented database specialists in the implementation and post-implementation division of our Charisma ERP department. You will be responsible for providing technical solutions to our customers, as well as customizing our product for best suiting our client's needs.
Responsabilidades:
Receive customer's technical issues and decide whether these are application bugs or not; Install and configure new application versions at client's headquarters; Import client's data into our own database; Administrate and configure the SQL Server database replicated at client's headquarters; Provide customer training for application configuration issues.
Technical Requirements/Environment:
Solid technical education (computer science, software engineering); Very good knowledge of SQL Server and Transact SQL; Very good written and spoken communication skills, both in Romanian and English.
Recognition of professional value, career plan that we build together Professional work environment Premium Plus health package Insurance of training on latest technologies and project management as well as financial support for certifications International projects for companies in FORTUNE 500.
RESPONSIBILITIES:
Understanding business needs, assessing the business impact of those changes, analyzing and documenting requirements and supporting the communication and delivery of requirements with relevant stakeholders Identify, analyze and translate the needs of users for IT solution in the form of an IS framework document Help users set priorities and make decisions based on expected risks and results Define the possible solutions, assess the impacts and choose the most appropriate solution Write the functional specifications on the basis of a validated needs expression Estimate the costs and deadlines for his/her scope and the technical steps for implementation Validate and then ensure the validation of the functional documents by users and those involved in the project Identify, write and validate the cases of the functional tests from the functional specifications Anticipate and accompany changes (impact assessment, communication and training of users, start-up, deployment) Consolidate technical documents and ensure communication both within and outside the entity Circulate information transparently, transmit alerts to higher levels Regularly monitor and prepare reports for clients on milestones and deliverables expected Interface with the project management for matters relating to the functional specifications.
TECHNICAL REQUIREMENTS:
Profound banking knowledge according to scope of allocated projects Operational management: Consolidation of banking needs, translation in terms of computer feasibility, Operational decisions, execution roadmap and control of implementation Change management: Depending on the size of the project, a team dedicated to the conduct of Change can be formed Understands principles of project risks, business issues and technical constraints and tools dependencies in order to draft specific documents accordingly English: Depending on the project and/or of the unit, English may be compulsory.
OTHER REQUESTS:
High autonomy on the drafting of the documents Analytical skills Audacity: BA must challenge standard approach and show originality in their reflection. BA must inspire a new dynamic within the activity during their projects Solution oriented – ability to reach the scope in a constrained environment.
Offer (bonuses / benefits):
Recognition of professional value, career plan that we build together Professional work environment Premium Plus health package Package for gym and massage Insurance of training on latest technologies and project management as well as financial support for certifications International projects for companies in FORTUNE 500.
RESPONSIBILITIES:
Manage projects or programs from design to implementation Manage a team under a functional reporting line Ensure compliance with business content, deadlines and costs.
ACTIVITIES.
Prepare and maintain the project charter Prepare or validate the statement of business needs Identify project risks Develop the business case for the project Organize the project: Structure the project Define the project planning Estimate the project costs Define the quality criteria expected Set up a project team Coordinate the project stakeholders: Organize the work of the project team Manage the team's capacity and training Organize and lead workshops Organize communications with the project team Monitor the project execution: Monitor the budget Monitor the overall project planning; anticipate availability of internal and external resources Monitor corrective actions with respect to project risks Control the level of quality delivered Organize decision-making committees Keep the sponsor informed and provide the necessary elements for arbitrage Take responsibility for or delegate the change management stream Manage supplier relationships and contracts according to the rules in force Prepare the closing report in line with the project charter.
TECHNICAL REQUIREMENTS:
Minimum 2 years knowledge of IT projects in banking industry Minimum 3-5 years experience in a similar position Autonomy in his/her activity.
OTHER REQUESTS:
University Degree Fluent English.
Offer (bonuses / benefits):
Recognition of professional value, career plan that we build together Professional work environment Premium Plus health package Package for gym and massage Insurance of training on latest technologies and project management as well as financial support for certifications International projects for companies in FORTUNE 500.
Descrição:
Successful candidate will provide strong leadership to technical teams and will demonstrate strong capability to work across multiple teams in order to deliver value to business partners.
Responsabilidades:
Document and analyze requirements for a project Detail design of the solution including: architecture for BI tools and DB, functional and technical specification (flows, interfaces, transformations) Implement BI solutions in specific apps and tools Develop and maintain Informatica/ETL mappings, sessions, workflows Develop Mapplets, Reusable Transformations, Source and Target definitions, mappings using Informatica Create new and modify existing database structures to fit the Data Model Extract data from different databases and external source systems using ETL tool Analyze the sources, transform data, map the data and load the data into targets using Informatica Power Center Designer.
Requisitos:
Informatica Power Center (ETL), Informatica Design API, Oracle (DB) Very good understanding of the entire Software Development Life Cycle Analytical mind – good experience in analysing and documenting requirements is a plus Experience in data modelling and multitier architecture Experience in analysing and validating large volumes of data from different systems A demonstrated ability to learn and acquire innovative technologies as needed Unix Operations and Scripting Experience with batch processing, database query, data manipulation, optimization Experience in Business Objects Enterprise Products (Universe Designer, Desktop Intelligence, Web Intelligence, Info View, CMS, CMC & CCM) and its deployment Active experience as analyst or lead in structured teams Experience working with/leading large development teams.
Recognition of professional value, career plan that we build together Professional work environment Premium Plus health package Package for gym and massage Insurance of training on latest technologies and project management as well as financial support for certifications.
The ETL Programmer develops ETL processes/ETL scheduling with respect of the solution and project specifications.
Responsabilidades:
Is responsible for development, unit testing and documentation of ETL, Data Quality (DQ) and/or Master Data Management (MDM) programs from specifications, and assist in troubleshooting Utilize SQL (Oracle), PL/SQL, shell, Java and other programming languages to perform tasks other than data transformation or data quality Assist in the analysis and subsequent developments Conduct unit tests and assist in test preparations to ensure data integrity, data quality and program quality Design and implement technical enhancements of Data Warehouse, Data quality management or MDM solutions as required Is responsible for support level 3 activities solving production incidents thus assuring proper continuity of business activities within agreed SLAs Contributes to an efficient communication within the team as well as among other departments Collaborates with other IT division/departments, enterprise architecture, release management and project management units in order to align execution of all necessary steps to deliver the project/CR.
Technical Requirements:
SQL, PL/SQL (advanced level), Unix shell programming Advanced Knowledge of DI (Data integration) tools, field ETL and Scheduling tools Data integration patterns and architecture solutions patterns knowledge Knowledge of development processes Solid knowledge and experience with data development and Data Warehousing solutions, understanding data warehouse architecture with a dimensional data model Basic knowledge of Data Quality and MDM tools (CDI, PIM) Modelling and design knowledge as well as knowledge of data modelling products Technical and ETL architecture knowledge Experience with systems development methodologies within a large corporate environment Preferable experience in complex environments as far as volumes of data.
Other Requests:
University Degree in IT area Minimum 3 year experience, out which: in IT (namely within Business Intelligence/DWH): 2 years Knowledge about banking and banking products Understanding and knowledge of some business domains Fluent English.
Offer (bonuses / benefits):
Recognition of professional value, career plan that we build together Professional work environment Premium Plus health package Package for gym and massage Insurance of training on latest technologies and project management as well as financial support for certifications International projects for companies in FORTUNE 500.
Responsabilidades:
Development and maintenance of the platform; Perform appropriate testing on new developed functionally as well as other immediate functional areas impacted by code changes Write documentation Support of the business departments and cross functional teams.
Job Requirements:
Good knowledge of technologies : , C#, ASP, MVC, Entity Framework Model first/Database first Migration, Unit Testing, Angular JS 2.0, jQuery, Bootstrap, CSS, SQL Server Database, ORACLE Database Experience with Unit Testing & Continuos Integration frameworks approach.
Other requests:
Bachelor’s degree in Computer Science or equivalent Good command of English, both written and spoken Enthusiasm, self-confidence, innovative problem-solving skills, curious, autonomous and really keen to develop his tech skills.
Offer (bonuses / benefits):
Recognition of professional value, career plan that we build together Professional work environment Premium Plus health package Package for gym and massage Insurance of training on latest technologies and project management as well as financial support for certifications International projects for companies in FORTUNE 500.
We are looking for a Front-end developer with a strong background in Angular material.
Responsabilidades:
Developing web applications and frontends Taking part in the architecture definition Participation in project documentation Unit Testing Permanently keeping in touch with the project team on all its ongoing aspects.
Requerimentos técnicos.
Proficient understanding of web technologies, including HTML5, CSS3 Basic understanding of ccs pre-processing platforms such as LESS and SASS Very good understanding of client-side scripting languages: JavaScript, TypeScript including jQuery frameworks Working experience with AngularJs - Experience with at least one version is imperative, it is an advantage experience with several, preferably Angular 1 and 4 Proficient understanding of Rest and Ajax technologies Proficient understanding of cross-browser compatibility issues, and ways to treat them Experience with versioning tools (GIT, SVN)
Outros pedidos.
Bachelor’s degree in Computer Science or equivalent Relevant previous experience as a Front-End Developer – 4+ years Good command of English, both written and spoken with the ability to participate in English-only meetings. French knowledge is an advantage; Enthusiasm, self-confidence, innovative problem-solving skills, curious, autonomous and really keen to develop his tech skills.
Offer (bonuses / benefits):
Recognition of professional value, career plan that we build together Professional work environment Premium Plus health package Insurance of training on latest technologies and project management, as well as financial support for professional certifications Discounts for gym and massage.
The Reporting Developer supports design, develops and ensures conduction of all relevant steps for development of reports, reporting solutions according to the business and technical specifications.
Responsabilidades:
Is responsible for technical design, development, unit testing and documentation of reports and reporting solutions. Builds static, dynamic complex reports, dashboards and scorecards. Analyzes the data sources availability and possibilities for the reporting solutions and describes GAPs. Cooperates tightly with analytical teams and architecture to ensure alignment of the DWH solution with the Reporting solution. Ensures implementation of reports/data delivery to the end-users based on agreed governance and rules. Participates in the estimation process for development phase based on identified solutions / specifications as well as impact of changes to existing functionalities. Is responsible for support level 3 activities solving production incidents thus assuring proper continuity of business activities within agreed SLAs. Collaborates with other IT division/departments, enterprise architecture, release management and project management units in order to align execution of all necessary steps to deliver the project/CR.
Technical Requirements:
Advances knowledge of diverse reporting tools (e. g. Cognos, BO,…), its logical and metadata repositories, design patterns and tuning possibilities SQL (advanced level), PL/SQL Understanding tools capabilities regarding static and dynamic reports delivery. Understanding of business language and experience from one business area/domain Knowledge of OLAP & cubes - modelling and design knowledge Knowledge of the BI applications Understanding the reports delivery concepts and related Data Governance, data management practice incl. data quality, reports documentation & metadata Knowledge of software modelling products Understanding of BI development and reports/data lifecycle.
Other Requests:
University Degree in IT area Minimum 3 years of experience within Business Intelligence/DWH Knowledge about banking and banking products Understanding and knowledge of some business domains Experience with systems development methodologies within a large corporate environment Fluent English.
Offer (bonuses / benefits):
Recognition of professional value, career plan that we build together Professional work environment Premium Plus health package Package for gym and massage Insurance of training on latest technologies and project management as well as financial support for certifications International projects for companies in FORTUNE 500.
Responsabilidades:
Develop new features front to back as part of an Agile/Scrum team Ensure the delivery of high quality solutions to agreed specifications and within agreed time scales Assure the corrective maintenance Drive innovation by coming up with new ideas for our products and processes Point out issues with the existing architectures and codes on different projects, followed by active involvement in order to clean it up Maintain a close relationship with the French team and ensure that the final result responds to its needs.
Technical Requirements:
Excellent knowledge of Java/J2EE version 6 & 8, Spring, Oracle (SQL) Good knowledge of technologies like Java, Maven, Tomcat, Webservices Basic level experience in Ibatis, Swing, GiT, GWT Tools: Eclipse/ IntelliJ, Jenkins, JUnit, Jira, Cucumber [Testing] Knowledge of Java Microservices, Spring Boot, JPA, REST, JavaScript, AngularJS would be appreciated.
Other Requests:
Bachelor’s degree in Computer Science or equivalent Good command of English, both written and spoken with the ability to participate in English-only meetings. — French knowledge is an advantage Enthusiasm, self-confidence, innovative problem-solving skills, curious, autonomous and really keen to develop his tech skills.
Offer (bonuses / benefits):
Recognition of professional value, career plan that we build together Professional work environment Premium Plus health package Package for gym and massage Insurance of training on latest technologies and project management as well as financial support for certifications International projects for companies in FORTUNE 500.
Descrição.
Participation in the architecture definition Proposal of technical solutions Drafting technical specifications Creating reports Code development Unit testing.
Mandatory Skills.
Minimum two year experience in J2EE projects Technologies: Java Enterprise Edition Java Script, JQuery, CSS, DWR Struts2, AXIS2 Spring Oracle 11g SQL Good knowledge of English.
Offer (bonuses / benefits)
International projects for Fortune 500 companies Recognition of professional value by: Significant bonuses based on results Career plan that we build together Professional environment Full training on the latest technologies and project management as well as certifications financial support.
Descrição.
Developing code, amending and / or adding functionalities to existing applications according to specifications Ensuring that programming results are consistent with the functional and operational requirements of the solution, such as functional performance, compatibility, security and regulatory compliance. Executing unit-test for the developed code.
Requisitos
Technical Very good knowledge of Oracle RDBMS Oracle PL/SQL (minimum two year experience) Standard development methodologies Foreign Languages French language knowledge is appreciated Other Requirements Degree in Computer Science, Mathematics, Automatics, Electronics Analytical mind Seriousness and commitment Innovative, eager to solve complex problems Team spirit Desire for professional improvement.
Offer (bonuses / benefits)
International projects for Fortune 500 companies Recognition of professional value by: Significant bonuses based on results Career plan that we build together Professional environment Full training on the latest technologies and project management as well as certifications financial support.
Responsabilidades:
Developing web applications and frontends Taking part in the architecture definition Participation in project documentation Unit Testing Permanently keeping in touch with the project team on all its ongoing aspects.
Technical Requirements:
Experience with web development languages of HTML, CSS and JavaScript, ReactJS Interpreting graphic visual or interaction designs in HTML, CSS and JavaScript Experience with building responsive web pages Ability to create designs and/or wireframes based on existing corporate design Several years of Enterprise application development with standard digital technologies Expertise within the usage of external frameworks for digital instances Experience with continuous integration, testing Ability to create and implement technical concepts The developer will be part of a Scrum team that will develop web applications.
Outros pedidos.
High reactivity and pro-activeness; Team spirit; Work autonomy; Wish to learn continuously; Interest for the functional part; Good analytical and synthesis skills.
Recognition of professional value, career plan that we build together Professional work environment Premium Plus health package Insurance of training on latest technologies and project management as well as financial support for certifications.
We are looking for an iOS Developer who possesses a passion for pushing mobile technologies to the limits and will work with our team of talented engineers to design and build the next generation of our mobile applications.
Responsabilidades:
Work together with development team to define software architecture and specifications Design and build advanced applications for the iOS platform Collaborate with other teams in order to deliver bug free features Help improve code quality through writing unit tests, automation and performing code reviews Work on improving application performance and stability. Continuously discover, evaluate, and implement new technologies to maximize development efficiency.
Technical Requirements:
Minimum 3 years technical experience. Solid understanding of OO programming and design patterns, you should know how to create software that’s extensible, reusable and meets desired architectural objectives. Working experience in iOS development and a deep familiarity with Swift, Objective-C, C/C++. Familiar with iOS SDK (Foundation, UIKit, Cocoa Touch, Core Data, Core Location, Core Animation, Core Graphics and Core Text, etc.). Good experience with REST Web services and Networking frameworks. In-depth knowledge of application distribution and App Store submission (certificate management, Apple Developer account, iTunes Connect). Familiar with dependency managers for Swift and Objective-C (CocoaPods, Swift Package Manager, etc.). Familiar with main iOS design patterns. Solid understanding of the full mobile development life cycle, including Unit Tests. Experience with agile software development methodologies (Scrum).
Other Requests:
It's a plus experience with MQTT. It's a plus experience with Hybrid frameworks and Web technologies (HTML/JS, Cordova, PhoneGap). English: Advanced.
Offer (bonuses / benefits):
Recognition of professional value, career plan that we build together Professional work environment Premium Plus health package Package for gym and massage Insurance of training on latest technologies and project management as well as financial support for certifications.
Responsabilidades:
Developing code, amending and / or adding functionalities to existing applications acording to specifications Ensuring that programming results are consistent with the functional and operational requirements of the solution, such as functional performance, compatibility, security and regulatory compliance Executing unit-test for the developed code.
Technical Requirements:
Very good knowledge of PL and SQL Standard development methodologies Experience with Oracle Forms would be an advantage.
Other Requirements:
Bachelor’s degree in Computer Science or equivalent Good command of English, both written and spoken Enthusiasm, self-confidence, innovative problem-solving skills, curious, autonomous and realy keen to develop his tech skills.
Offer (bonuses / benefits):
Recognition of professional value, career plan that we build together Professional work environment Premium Plus health package Package for gym and massage Insurance of training on latest technologies and project management as well as financial support for certifications International projects for companies in FORTUNE 500.
Responsabilidades:
Works with the development team and the client to transform the requirements in test cases Designs, implements, documents, and maintains test automation programs for large-scale systems Designs and automates test cases, writes test plans, and develops supporting test tools Improves and simplifies QA processes with the developers.
Requisitos:
Experience in using HP Quality Center/UFT for 2 years minimum Experience in using Selenium Functional testing experience Knowledge of SQL, Oracle.
Other Requirements:
University degree (technical / economical profile) English – intermediate level.
Experience in using OS400 operating system Experience in using/testing banking software ISTQB certification.
Offer (bonuses / benefits):
Recognition of professional value, career plan that we build together Professional work environment Premium Plus health package Package for gym and massage Insurance of training on latest technologies and project management as well as financial support for certifications International projects for companies in FORTUNE 500.
Responsabilidades:
Create test cases; Execute testing according to test cases; Document testing; JIRA for defect logging and test case creation as well as test management; Confluence for collaboration management; Functional and non-functional testing; Test automation experience.
Requisitos:
SQL for preparation of test data; SQL scripting and running scripts; Read SQL (error messages/query tables); Principles of a data ware house; Run processing via shell scripts; Understanding of jobs and job logs.
Offer (bonuses / benefits):
Recognition of professional value, career plan that we build together Significant result-based bonuses Professional work environment Premium Plus health package Package for gym and massage Insurance of training on latest technologies and project management as well as financial support for certifications International projects for companies in FORTUNE 500.
If you are a hardworking, talented and communicative senior Java EE developer, looking for a place where you can make a visible difference please send us your resume!
Desired Skills:
At least 6 years experience in Server development. At least 3 years experience with Java EE. At least 1 year experience with Server design. RDBMS solid knowledge, experience with MySQL and Oracle DBs. JBoss working experience (5.1 and above). Experience with high load servers. Knowledgeable with versioning systems (preferably SVN). Knowledgeable with product versioning, build environments. Good communication skills, team player. Fluent in English, written and oral, experience in writing technical documentation. Experience with Product design and development specifics, accommodating roadmap and customer features. Linux skills. Business analysis skills. GSM general knowledge.
Responsabilidades:
Analyze business requirements, create detailed technical requirements document. Create Design document. Estimate development effort. Participate in difficult coding tasks. Execute code review, technical project team leading. Offer support for project technical issues to the Project Manager, QA team and Operational team. Investigates and assesses new technologies, identify opportunities of adding new product features starting from the new technology. Customer facing for defining product integration architecture, and discuss possible change requests. Able and willing to switch between tasks and projects as needed.
Flexible and friendly working environment. Motivating salary. Medical insurance package. Office located in center Bucharest.
You will be part of a young and dynamic organization together with software developers, system engineers, service and project managers.
In your daily activities you will have the opportunity to work on cloud environments with open source technologies and DevOps tools while delivering in Agile methodology.
As a Service Integration Engineer, you will ensure the proper quality of service on the platforms, you will be responsible for the integration and testing of various services and systems, especially under the Open Source hood.
Responsabilidades:
Integration, Packaging, Testing and Acceptance of Applications, Services and Systems Prepare releases for specific modules/scripts, when needed Prepare/Update the related documentation of the integrated service Troubleshoot, report and resolve issues, if possible, appearing during installation, integration and acceptance phases Improve existing scripts/tools/processes or Develop new ones, according to the needs, in order to facilitate the automation/ease of installation, configuration, testing, operation, etc Cooperate with Solution Architect and other project stakeholders, to ensure the delivery plan and quality are being met For more testing related missions: Prepare/Deploy the test environment, execute installations, test cases and scripts Participate in on-call activity if needed.
Technical Requirements:
Minimum 3 years of experience in service integration, deployment of services, acceptance of applications and systems Previous software development and/or QA engineer experience; packaging and versioning of software applications Linux systems (system and network parameters) Strong scripting skills: shell, Python, Perl, PL/SQL etc. Basic Java Network concepts: switching, trunking, aggregation, load balancing, routing, firewalls, IPs, DNS Knowledge of virtualization technologies Previous experience with Appium, Robotframework and any other app automation tools.
Other Requests:
University Degree Fluent English, French will be a plus.
Offer (bonuses / benefits):
Recognition of professional value, career plan that we build together Professional work environment Premium Plus health package Package for gym and massage Insurance of training on latest technologies and project management as well as financial support for certifications International projects for companies in FORTUNE 500.
Responsabilidades:
Develop DWH using Oracle ODI as ETL tool Use code-generator.
Technical Requirements:
SQL Development Database Knowhow Star-scheme, snowflake and other DWH specifics.
Other Requests:
University Degree Experience with data development and Data Warehousing solutions Fluent English.
Offer (bonuses / benefits):
Recognition of professional value, career plan that we build together Professional work environment Premium Plus health package Package for gym and massage Insurance of training on latest technologies and project management as well as financial support for certifications International projects for companies in FORTUNE 500.
Responsabilidades:
Knowledge acquisition of the current design and codebase Develop new features and where appropriate new modules Investigate application defects and fix throughout lifecycle (Level 3 ADM)
Technical Requirements:
JavaScript and knowledge of some javascript frameworks (ext. js or AngularJS, etc.) HTML, CSS & SASS, XML Python: Python 3/ Flask/ Celery.
J2EE: Java 7/8, Multithreading, JAX-RS, RESTfull services, Quartz, Lightweight containers, Queues with RabbitMQ PHP: PHP 5, Zend framework Operating Systems: Linux (Red Hat or Centos – other Linux will be considered) Databases: SQL/Oracle, MongodB Version control: GIT.
Other Requests:
University Degree Previous professional experience in developing complex applications Ability to work independently Proactive learner and proactive communicator Knowledge of Agile methodologies (Scrum) Good written and spoken English.
Offer (bonuses / benefits):
Recognition of professional value, career plan that we build together Professional work environment Premium Plus health package Package for gym and massage Insurance of training on latest technologies and project management as well as financial support for certifications International projects for companies in FORTUNE 500.
Responsabilidades:
Conduct system performance testing to ensure system reliability, capacity and scalability Work with testing team to develop performance test plans and cases Analyze test results and coordinate with development teams for bug fixes Generate test summary reports for management review Analyze root causes of performance issues and provide corrective actions Provide support in project design, development and deployment activities Develop automated test scenarios and environments for performance testing.
Requisitos:
Experience in using HP LoadRunner for 2 years Experience in using JMeter Functional testing experience Database knowledge – SQL, Oracle.
Other Requests:
University degree (technical / economical profile) English – intermediate level.
Nice to Have:
Experience in using OS400 operating system Experience in using/testing banking software ISTQB certification.
Offer (bonuses / benefits):
Recognition of professional value. Career plan that we build together. Professional work environment. Premium Plus health package. Package for gym and massage. Insurance of training on latest technologies and project management as well as financial support for professional certifications. International projects for companies in FORTUNE 500.
Descrição do trabalho:
Market research: identification, qualification and segmentation of potential clients, Business intelligence: identification of decision makers for potential clients, Competitor analysis, Business development support for presentations and meetings.
Candidate Profile:
Ambition Entrepreneurship, Interest in IT services, Very good verbal and written communication skills, Excellent organizational skills: ability to plan, prioritize and organize workload, Ability to work independently, Good English knowledge, French is a plus.
Offer (bonuses / benefits):
Working in a growing company, with top professionals, Recognition of value, Premium Plus health package Package for gym and massage Possibility to evolve towards a Junior Business Development Manager.
Responsabilidades:
Proposal of technical solutions Writing technical specifications Write the necessary code for the application Maintenance for the written code Unit testing.
Requisitos:
+5 years of experience working in Front End Development Strong knowledge and ability to write HTML, CSS3, JS Frontend advanced: jQuery, Ajax, Bootstrap, Kendo UI Visual Studio 2015, C#, ASP MVC Framework Familiar with designing software for performance and scalability Understanding of version control (Git) Effective communication skills and the ability to take part in both team debates as well as client discussions Able to work independently as well as a part of a team using the agile methodology Fluent in English (writing, speaking, reading), French knowledge will be a plus.
Nice to have:
Framework 4.6, Entity Framework 6.1, WebApi AngularJS, Underscore.
Recognition of professional value, career plan that we build together Professional work environment Premium Plus health package, package for gym and massage Insurance of training on latest technologies and project management as well as financial support for certifications International projects for companies in FORTUNE 500.
RESPONSIBILITIES:
Participation in the definition of application architecture Proposal of technical solutions Drafting technical specifications and creating reports Code Development and unit testing.
REQUIREMENTS:
Advanced knowledge of programming: OOP, OOD Experience with PHP and LAMP stack, JavaScript and MySQL Proficiency with strong database schema design and best database practices Working knowledge of source control software Experience working with large scale sites Seriousness, desire for learning and organizational capacity.
OTHER REQUESTS:
Application design and development methodologies Common framework knowledge (Symfony, Zend, Laravel, Codeigniter, etc) Knowledge of databases management systems French knowledge.
International projects for Fortune 500 companies Recognition of professional value by: Significant bonuses based on results Career plan that we build together Professional environment Premium Plus health package Package for gym and massage Insurance of training on latest technologies and project management as well as financial support for certifications.
Descrição.
Participation in the architecture definition Proposal of technical solutions Drafting technical specifications Creating reports Code development Unit testing.
Mandatory Skills.
Minimum two year experience in J2EE projects Technologies: Java Enterprise Edition Java Script, JQuery, CSS, DWR Struts2, AXIS2 Spring Oracle 11g SQL Good knowledge of English.
Offer (bonuses / benefits)
International projects for Fortune 500 companies Recognition of professional value by: Significant bonuses based on results Career plan that we build together Professional environment Full training on the latest technologies and project management as well as certifications financial support.
Descrição.
Developing code, amending and / or adding functionalities to existing applications according to specifications Ensuring that programming results are consistent with the functional and operational requirements of the solution, such as functional performance, compatibility, security and regulatory compliance. Executing unit-test for the developed code.
Requisitos
Technical Very good knowledge of Oracle RDBMS Oracle PL/SQL (minimum two year experience) Standard development methodologies Foreign Languages English language knowledge is appreciated Other Requirements Degree in Computer Science, Mathematics, Automatics, Electronics Analytical mind Seriousness and commitment Innovative, eager to solve complex problems Team spirit Desire for professional improvement.
Offer (bonuses / benefits)
International projects for Fortune 500 companies Recognition of professional value by: Significant bonuses based on results Career plan that we build together Professional environment Full training on the latest technologies and project management as well as certifications financial support.
Descrição.
Participation in the architecture definition Proposal of technical solutions Drafting technical specifications Creating reports Code development Unit testing.
Mandatory Skills.
Minimum two year experience in J2EE projects Technologies: Java Enterprise Edition Java Script, JQuery, CSS, DWR Struts2, AXIS2 Spring Oracle 11g SQL Good knowledge of English.
Offer (bonuses / benefits)
International projects for Fortune 500 companies Recognition of professional value by: Significant bonuses based on results Career plan that we build together Professional environment Full training on the latest technologies and project management as well as certifications financial support.
The role will be to ensure remote oversight and intervention in case of incidents in the IT systems of the company's clients.
Responsabilidades:
Assimilation of the used technologies and the specific configuration existing at client site. Periodic monitoring of system performance parameters. Treatment of incidents that occur according to established procedures. Remote intervention on systems at the operating system level and reporting incidents to the client, according to established procedures. Proposals to improve procedures, if the case.
Specific Requirements:
Knowledge on operating and administering the operating systems (WINDOWS, LINUX). Knowledge of hardware and networks. Knowledge of English and French at a level that allows written and oral communication with native speakers of these languages. Represents a plus: AS/400 operating knowledge. Represents a plus: similar experience on a technical support position. Represents a plus: knowledge of databases (Oracle or others).
General Requirements:
Technical skills in accordance with the position’s requirements. Capacity to work autonomously and decision-making abilities. Availability of working in shifts, including night shift, weekend and legal holidays, with benefits consisting in bonuses to the salary.
Offer (bonuses / benefits):
Recognition of professional value, career plan that we build together. Premium Plus health package. Package for gym and massage. Training provided on state-of-the-art technologies and project management, as well as financing certifications. International projects for companies in FORTUNE 500.
Are you looking for a job but you can't find something that matches both your interests and experience?

Forex technical analyst job description


WallStEquities se esforça para trazer a melhor pesquisa gratuita para a comunidade de investimento. Today we are offering reports on SAN, LYG, RBS, and UBS which can be accessed for free by signing up to wallstequities/registration.
WallStEquities se esforça para trazer a melhor pesquisa gratuita para a comunidade de investimento. Today we are offering reports on LYG, UBS, SAN, and RBS which can be accessed for free by signing up to wallstequities/registration.
The European Central Bank's decision to keep interest rates unchanged disappointed investors causing bank stocks to inch lower.
In order to mitigate the impact of increased capital, Bank of America (BAC) will buy back additional $5 billion worth of its common stock.
Royal Bank of Scotland's (RBS) financials are likely to benefit from this move.
In keeping with the commitment to dynamically provide members with timely information, WallStEquities has issued free tailored Stock Review on LYG, RBS, SAN, and UBS which is a click away at wallstequities/registration.
Branch closure and job cuts will enhance Lloyds' (LYG) operating efficiency as customers have been increasingly using to online methods to process banking transactions.
Major U. K. banks have cleared the annual stress test and are expected to withstand Brexit disorder.
Mitsubishi UFJ Financial Group, Inc.'s (MTU) core banking unit, The Bank of Tokyo-Mitsubishi UFJ, Ltd., might acquire a 40% stake in Bank Danamon Indonesia for 200 billion yen ($1.75 billion).
If you want a Stock Review on SAN, LYG, RBS, or UBS then come over to dailystocktracker/register/ and sign up for your free customized report. Today's research reports on DailyStockTracker.
Opinião técnica do gráfico de barras.
The Barchart Technical Opinion rating is a 56% Buy with a Strengthening short term outlook on maintaining the current direction.
A longo prazo, a força da tendência é Média. Os indicadores de longo prazo apóiam totalmente a continuação da tendência.
LYG Related ETF s.
Resumo de negócios.
LYG Related stocks.
Pontos-chave de viragem.
Ações: 15 minutos de atraso (os morcegos são em tempo real), ET. O volume reflete os mercados consolidados. Futuros e Forex: 10 ou 15 minutos de atraso, CT.
Barchart Inc. © 2018.
Ações: 15 minutos de atraso (os morcegos são em tempo real), ET. O volume reflete os mercados consolidados. Futuros e Forex: 10 ou 15 minutos de atraso, CT.
The Quote Overview page gives you a snapshot view for a specific symbol. Real-time prices are provided by Bats Exchange on individual U. S. equities quote pages. Durante as horas de mercado, as exibições de preço de moradas em tempo real e as novas atualizações de negociação são atualizadas na página (conforme indicado por um "flash"). O volume sempre reflete mercados consolidados. Se o símbolo tiver operações de pré-mercado ou pós-mercado, essa informação também será refletida junto com o último preço (de fechamento) da troca do símbolo. Real-time prices are available during market hours (9:30 AM to 4:00 PM EST).
Nota: O Bats Exchange atualmente responde por aproximadamente 11-12% de todas as ações negociadas nos EUA a cada dia. As a result, the real-time prices displayed may have minor discrepancies when comparing the information with other sites offering real-time data, or with brokerage firms. If you require comprehensive real-time bids/asks/quotes, we offer a no-risk trial to one of our real-time products.
Summary Quoteboard.
O Quoteboard de Resumo exibe dados de cotação de instantâneo. When available, Bid and Ask information from the Bats exchange is updated as new data is received. Volume is also updated but is the delayed consolidated Volume from the symbol's exchange. Os campos de dados de Quoteboard incluem:
Day High / Low: O maior e menor preço de negociação do pregão atual. Aberto: O preço de abertura da sessão atual é plotado no histograma High / Low do dia. Previous Close: O preço de fechamento do pregão anterior. Lance: o último preço de lance e tamanho de lance. Pergunte: O último preço de venda e pergunte o tamanho. Volume: O número total de ações ou contratos negociados no pregão atual. Volume Médio: O número médio de ações negociadas nos últimos 20 dias. Alfa ponderada: uma medida de quanto uma ação ou mercadoria subiu ou caiu durante um período de um ano. Barchart takes this Alpha and weights this, assigning more weight to recent activity, and less (0.5 factor) to activity at the beginning of the period. Assim, o Alfa Ponderado é uma medida de crescimento de um ano com ênfase na atividade de preço mais recente.
Instantâneo do gráfico.
Uma miniatura de um gráfico diário é fornecida, com um link para abrir e personalizar um gráfico em tamanho real.
Opinião técnica do gráfico de barras.
O widget de Opinião Técnica do Barchart mostra a opinião geral do Barchart de hoje, com informações gerais sobre como interpretar os sinais de curto e longo prazo. Exclusivo para o Barchart, Opiniões analisa um estoque ou commodity usando 13 análises populares em períodos de curto, médio e longo prazo. Os resultados são interpretados como sinais de compra, venda ou retenção, cada um com classificações numéricas e resumidos com uma classificação geral de compra ou venda percentual. Após cada cálculo, o programa atribui um valor de Compra, Venda ou Retenção ao estudo, dependendo de onde o preço se encontra em referência à interpretação comum do estudo. Por exemplo, um preço acima da média móvel geralmente é considerado uma tendência ascendente ou uma compra.
Um símbolo receberá uma das seguintes classificações gerais:
Compra Forte (maior que "66% Compra") Compra (maior ou igual a "Compra de 33%" e menor ou igual a "Compra de 66%") Compra Fraca ("Compra de 0%" até "Compra de 33%") Segure Venda Forte (maior que "66% Venda") Venda (maior que ou igual a "33% Venda" e menor ou igual a "Venda de 66%") Venda Fraca ("0% de Venda" até "33% de Venda") )
A leitura atual do indicador Estocástico de 14 dias também é considerada na interpretação. As informações a seguir aparecerão quando as seguintes condições forem atendidas:
Se o Estocástico de 14 dias% K for maior que 90 e a Opinião Geral for uma Compra, será exibido o seguinte: & quot; O mercado está em território de alto sobre-venda. Cuidado com uma inversão de tendência. Se o estocástico de 14 dias% K for maior que 80 e a opinião geral for uma compra, será exibido o seguinte: & quot; O mercado está se aproximando do território de sobre-compra. Fique atento a uma inversão de tendência. & Quot; If the 14-Day Stochastic %K is less than 10 and the Overall Opinion is a Sell, the following displays: "The market is in highly oversold territory. Cuidado com uma inversão de tendência. Se o Estocástico de 14 dias% K for menor que 20 e a Opinião Geral for uma Venda, será exibido o seguinte: & quot; O mercado está se aproximando do território de sobre-venda. Fique atento a uma inversão de tendência. & Quot;
Resumo de negócios.
Provides a general description of the business conducted by this company.
Desempenho de preço.
Esta seção mostra os altos e baixos nos últimos 1, 3 e 12 meses. Clique no link "Ver mais" para ver a página completa do Relatório de desempenho com informações históricas expandidas.
Fundamentos.
Para ações dos EUA, a página Visão geral inclui estatísticas importantes sobre os fundamentos da ação, com um link para ver mais.
Most Recent Earnings figures are based on Non-GAAP income from continuing operations.
Market Cap : capitalization or market value of a stock is simply the market value of all outstanding shares. It is computed by multiplying the market price by the number of outstanding shares. Por exemplo, uma empresa de capital aberto com 10 milhões de ações em circulação, negociadas a US $ 10 cada, teria uma capitalização de mercado de US $ 100 milhões.
Ações em circulação: ações ordinárias em circulação, conforme relatado pela empresa no 10-Q ou 10-K.
Proporção P / L: o preço de fechamento mais recente dividido pelo lucro por ação com base na última variação de lucro de 12 meses (LTM) dos ganhos. Companies with negative earnings receive an "NE."
EPS: O EPS anual básico do total de operações é o resultado líquido após todas as despesas, dividido pela média ponderada do número de ações ordinárias em circulação. Por exemplo, se uma empresa tiver $ 10 milhões em lucro líquido e 10 milhões em ações em circulação, então seu EPS é $ 1.
Beta : 36 Month Beta: Coefficient that measures the volatility of a stock's returns relative to the market (S&P 500). It is based on a 36-month historical regression of the return on the stock onto the return on the S&P 500.
Lucro: O valor do último Lucro por Ação (EPS) pago aos acionistas.
Dividend Yield : A portion of a company's profit paid to shareholders, quoted as the dollar amount each share receives (dividends per share). Rendimento é o montante de dividendos pagos por ação, dividido pelo preço de fechamento.
Setores: Links para os Grupos do Setor e / ou códigos SIC nos quais o estoque é encontrado.
Ações relacionadas.
Para fins de comparação, encontre informações sobre outros símbolos contidos no mesmo setor.
Histórias mais recentes.
Veja as notícias mais recentes da Associated Press ou Canadian Press (com base na sua seleção do Market).
Comentário recente - Twitter.
Veja o que os outros estão dizendo sobre esse símbolo em feeds selecionados do Twitter financeiro.

Forex technical analyst job description


SiriusXM announced today that Lynyrd Skynyrd will perform a special invitation-only show for SiriusXM on Thursday, March 15 at the Buckhead Theatre in Atlanta. The exclusive performance for SiriusXM subscribers.
SiriusXM today announced that David Frear, Senior Executive Vice President and Chief Financial Officer, is scheduled to speak at the Deutsche Bank 2018 Media, Telecom & Business Services Conference on.
CBS Sports Radio and SiriusXM today announced that CBS Sports Radio's programming lineup will be available to SiriusXM subscribers nationwide beginning Wednesday, February 21st on satellite radios (Sirius.
WallStEquities se esforça para trazer a melhor pesquisa gratuita para a comunidade de investimento. Today we are offering reports on ETM, P, SIRI, and LSXMA which can be accessed for free by signing up to wallstequities/registration.
Howard Stern and SiriusXM announced today The Howard Stern Tribute to David Bowie, a special honoring the legendary musician. The radio event will premiere on Friday, February 9, exclusively on Stern's.
SiriusXM announced today that Bruce Springsteen will perform "Springsteen on Broadway," his critically-praised Broadway show, at Jujamcyn's Walter Kerr Theatre for a selected audience of SiriusXM subscribers.
NEW YORK, NY / ACCESSWIRE / February 2, 2018 / Pandora was one of the best performing stocks in the market on Thursday after announcing job cuts that had many on Wall Street thinking it could be setting.
Sirius XM's (SIRI) results in Q4 benefit from higher segmental revenues as well as solid subscriber growth, which is anticipated to rise in 2018 as well.
Kevin Harvick, the 2014 Monster Energy NASCAR Cup Series Champion, driver of the No. 4 Ford Fusion for Stewart-Haas Racing and one of the sport's most popular drivers, will host the premiere episode of.
Strong prospects in Sony's (SNE) Game & Network Services as well as Home Entertainment & Sound business are likely to prove conducive to fiscal third-quarter earnings.
Opinião técnica do gráfico de barras.
O Barchart Technical Opinion rating é uma compra de 96% com uma perspectiva de curto prazo mais forte em manter a direção atual.
A longo prazo, a força da tendência é máxima. Os indicadores de longo prazo apóiam totalmente a continuação da tendência.
SIRI Related ETF s.
Resumo de negócios.
SIRI Related stocks.
Pontos-chave de viragem.
Ações: 15 minutos de atraso (os morcegos são em tempo real), ET. O volume reflete os mercados consolidados. Futuros e Forex: 10 ou 15 minutos de atraso, CT.
Barchart Inc. © 2018.
Ações: 15 minutos de atraso (os morcegos são em tempo real), ET. O volume reflete os mercados consolidados. Futuros e Forex: 10 ou 15 minutos de atraso, CT.
The Quote Overview page gives you a snapshot view for a specific symbol. Real-time prices are provided by Bats Exchange on individual U. S. equities quote pages. Durante as horas de mercado, as exibições de preço de moradas em tempo real e as novas atualizações de negociação são atualizadas na página (conforme indicado por um "flash"). O volume sempre reflete mercados consolidados. Se o símbolo tiver operações de pré-mercado ou pós-mercado, essa informação também será refletida junto com o último preço (de fechamento) da troca do símbolo. Real-time prices are available during market hours (9:30 AM to 4:00 PM EST).
Nota: O Bats Exchange atualmente responde por aproximadamente 11-12% de todas as ações negociadas nos EUA a cada dia. As a result, the real-time prices displayed may have minor discrepancies when comparing the information with other sites offering real-time data, or with brokerage firms. If you require comprehensive real-time bids/asks/quotes, we offer a no-risk trial to one of our real-time products.
Summary Quoteboard.
O Quoteboard de Resumo exibe dados de cotação de instantâneo. When available, Bid and Ask information from the Bats exchange is updated as new data is received. Volume is also updated but is the delayed consolidated Volume from the symbol's exchange. Os campos de dados de Quoteboard incluem:
Day High / Low: O maior e menor preço de negociação do pregão atual. Aberto: O preço de abertura da sessão atual é plotado no histograma High / Low do dia. Previous Close: O preço de fechamento do pregão anterior. Lance: o último preço de lance e tamanho de lance. Pergunte: O último preço de venda e pergunte o tamanho. Volume: O número total de ações ou contratos negociados no pregão atual. Volume Médio: O número médio de ações negociadas nos últimos 20 dias. Alfa ponderada: uma medida de quanto uma ação ou mercadoria subiu ou caiu durante um período de um ano. Barchart takes this Alpha and weights this, assigning more weight to recent activity, and less (0.5 factor) to activity at the beginning of the period. Assim, o Alfa Ponderado é uma medida de crescimento de um ano com ênfase na atividade de preço mais recente.
Instantâneo do gráfico.
Uma miniatura de um gráfico diário é fornecida, com um link para abrir e personalizar um gráfico em tamanho real.
Opinião técnica do gráfico de barras.
O widget de Opinião Técnica do Barchart mostra a opinião geral do Barchart de hoje, com informações gerais sobre como interpretar os sinais de curto e longo prazo. Exclusivo para o Barchart, Opiniões analisa um estoque ou commodity usando 13 análises populares em períodos de curto, médio e longo prazo. Os resultados são interpretados como sinais de compra, venda ou retenção, cada um com classificações numéricas e resumidos com uma classificação geral de compra ou venda percentual. Após cada cálculo, o programa atribui um valor de Compra, Venda ou Retenção ao estudo, dependendo de onde o preço se encontra em referência à interpretação comum do estudo. Por exemplo, um preço acima da média móvel geralmente é considerado uma tendência ascendente ou uma compra.
Um símbolo receberá uma das seguintes classificações gerais:
Compra Forte (maior que "66% Compra") Compra (maior ou igual a "Compra de 33%" e menor ou igual a "Compra de 66%") Compra Fraca ("Compra de 0%" até "Compra de 33%") Segure Venda Forte (maior que "66% Venda") Venda (maior que ou igual a "33% Venda" e menor ou igual a "Venda de 66%") Venda Fraca ("0% de Venda" até "33% de Venda") )
A leitura atual do indicador Estocástico de 14 dias também é considerada na interpretação. As informações a seguir aparecerão quando as seguintes condições forem atendidas:
Se o Estocástico de 14 dias% K for maior que 90 e a Opinião Geral for uma Compra, será exibido o seguinte: & quot; O mercado está em território de alto sobre-venda. Cuidado com uma inversão de tendência. Se o estocástico de 14 dias% K for maior que 80 e a opinião geral for uma compra, será exibido o seguinte: & quot; O mercado está se aproximando do território de sobre-compra. Fique atento a uma inversão de tendência. & Quot; If the 14-Day Stochastic %K is less than 10 and the Overall Opinion is a Sell, the following displays: "The market is in highly oversold territory. Cuidado com uma inversão de tendência. Se o Estocástico de 14 dias% K for menor que 20 e a Opinião Geral for uma Venda, será exibido o seguinte: & quot; O mercado está se aproximando do território de sobre-venda. Fique atento a uma inversão de tendência. & Quot;
Resumo de negócios.
Provides a general description of the business conducted by this company.
Desempenho de preço.
Esta seção mostra os altos e baixos nos últimos 1, 3 e 12 meses. Clique no link "Ver mais" para ver a página completa do Relatório de desempenho com informações históricas expandidas.
Fundamentos.
Para ações dos EUA, a página Visão geral inclui estatísticas importantes sobre os fundamentos da ação, com um link para ver mais.
Most Recent Earnings figures are based on Non-GAAP income from continuing operations.
Market Cap : capitalization or market value of a stock is simply the market value of all outstanding shares. It is computed by multiplying the market price by the number of outstanding shares. Por exemplo, uma empresa de capital aberto com 10 milhões de ações em circulação, negociadas a US $ 10 cada, teria uma capitalização de mercado de US $ 100 milhões.
Ações em circulação: ações ordinárias em circulação, conforme relatado pela empresa no 10-Q ou 10-K.
Proporção P / L: o preço de fechamento mais recente dividido pelo lucro por ação com base na última variação de lucro de 12 meses (LTM) dos ganhos. Companies with negative earnings receive an "NE."
EPS: O EPS anual básico do total de operações é o resultado líquido após todas as despesas, dividido pela média ponderada do número de ações ordinárias em circulação. Por exemplo, se uma empresa tiver $ 10 milhões em lucro líquido e 10 milhões em ações em circulação, então seu EPS é $ 1.
Beta : 36 Month Beta: Coefficient that measures the volatility of a stock's returns relative to the market (S&P 500). It is based on a 36-month historical regression of the return on the stock onto the return on the S&P 500.
Lucro: O valor do último Lucro por Ação (EPS) pago aos acionistas.
Dividend Yield : A portion of a company's profit paid to shareholders, quoted as the dollar amount each share receives (dividends per share). Rendimento é o montante de dividendos pagos por ação, dividido pelo preço de fechamento.
Setores: Links para os Grupos do Setor e / ou códigos SIC nos quais o estoque é encontrado.
Ações relacionadas.
Para fins de comparação, encontre informações sobre outros símbolos contidos no mesmo setor.
Histórias mais recentes.
Veja as notícias mais recentes da Associated Press ou Canadian Press (com base na sua seleção do Market).
Comentário recente - Twitter.
Veja o que os outros estão dizendo sobre esse símbolo em feeds selecionados do Twitter financeiro.

Muscat Overseas Oilfield Services Oman : Finance Manager.
Muscat Overseas Oilfield Services Oman : Finance Manager.
Experience: 1 - 6 Years.
Best as per the industry.
UG - Any Graduate - Any Specialization.
Industry Type: Oil and Gas/ Power/Infrastructure/Energy.
Functional Area: Accounts, Finance, Tax, CS, Audit.
Posted Date: 02 Feb.
To Create develop and maintain an annual work schedule for all routine Finance department and monitor progress on a regular basis. Directors and coordinates the establishing of budget programs, overseas and directs the preparation of the annual financial report, budget process and budget documents. Appraises the top management and issues periodic financial and operating reports as per requirement. Ensure that accurate and timely financial accounting records are maintained. Preparation of all financial reports P&L, Income statement, Cash flow, Balance sheet and costing reports like over head list, production reports, and a lot of other reports in order to assist top management to take a right decisions in suitable time. Ensure that adequate financial controls are in place and adhered to for all financial transactions. Consolidate annual financial budget for the company. Ensure compliance with the relevant regulatory standards and legal requirements.
CA from a reputed university with minimum 1 year of experience Excellent working knowledge on Microsoft Excel and Experience on ERP is a plus Good command of English and arabic knowledge is an advantage Strong leader ship skills, Good interpersonal & organizational skills self motivated and a team player. Candidates ready to relocate to Oman only apply.
Muscat Overseas Oilfield Services is a part of a Large Business Group in Sultanate of Oman, with interests in Trading & Investment Sectors across Middle East & Africa, is looking for suitable candidates for the following posts, for their Trading & Contracting Company in Oil, Gas, Water & Power Sector, to meet their expansion needs.
Re: Muscat Overseas Oilfield Services Oman : Finance Manager.
Re: Muscat Overseas Oilfield Services Oman : Finance Manager.
Please find attached my profile and resume.
Re: Muscat Overseas Oilfield Services Oman : Finance Manager.
Re: Muscat Overseas Oilfield Services Oman : Finance Manager.
A/4 Mulund Swapneel Co-op Hsg Soc., Tata Colony, Mulund (E) Mumbai - 400 081, INDIA. 022-21636891 (residence)
Villa No.42, Behind Sultan Centre, Premier Logistic/Truck Oman Campus, Wattaya, Oman.
Upgrade & use my skills for betterment of company's money management & financial affairs.
Passed Institute of Cost & Works Accountants of India Examination Intermediate stages.
Passed Chartered Accountant of India Examination Intermediate stage.
BCOM from Mumbai University in 1997.
Database Technologies: Oracle 8i, SQL.
Well versed with Microsoft Excel (Pivots, V-lookups, mail-merge, etc ;)
Great Plains, SAGE, SAP, Tally Accounting software, & Oracle Applications.
Truck Oman LLC, Muscat, Oman.
As a Financial Analyst cum Budget Controller.
From Oct-08 till Present.
Responsible for monitoring overall company Budgets.
Monthly closings, Finalisation, Cash Flow Analysis,
Generating monthly reports - using ERP Oracle Applications.
Additional Tasks - Periodic Stock taking, Asset verification.
Review of monthly payroll, Manpower planning & vehicle maintenance.
Member of Staff committee & Purchase Maintenance committee of the company.
As a Chief Accountant,
From Mar-2007 till July-2008.
Responsible for all Finance & Payroll activities.
Handled new project to set up of POS (Point of Sale)
Worked on Microsoft Great Plains.
From Oct-2006 to Feb-2007.
Engaged in period end activities, monitor routine activities & MIS.
Costing of various overseas projects.
Worked on SAP R/3 FICO Module.
As Sr. Accountant, lead a team of 5 members.
From May-2006 to Sep-2006.
Review AP & AR activities,
Correspondence with US Front Office.
Period end accruals, Accounts Finalization.
Income statement & Balance sheet Review.
Worked on Microsoft Great Plains.
As Sr. Accountant.
From Sep-2005 May-2006.
Cash and Fund flow management and MIS.
Responsible for overall Banking & AP activities.
Worked on Sage - UK Accounting package.
As Executive Cost & Contas
From Feb-2005 to Sep-2005.
Assist in Statutory Audit and Cost Audit.
Prepared routine Cost Sheets & Relatórios.
Assisting in the monthly closings & MIS.
Involved in monthly Inventory Valuation,
Major party reconciliation & month end provisions.
Worked on SAP R/3 FICO module.
Videocon International Ltd.,
As Accounts Officer.
From Apr-2003 to Sep-2004.
Financial Accounting up to preparation of Trial Balance,
Assisting in the Income Tax, Monthly Sales Tax returns & Reconciliations.
Preparation of LC & related MIS.
TDS & other Tax related issues.
Import Accounting & MIS.
Assist in Product Costing (CTV)
Worked on SAP R/3, & Tally 6.3 Accounting package.
As Accounts Assistant.
From Dec-2001 to Apr-2003.
General Accounting, Sales, Purchase Ledger Accounting,
Cash, Bank Operations, TDS, Vendor and Bank Reconciliations.
Date of Birth: 23rd March 1976.
Languages Known: Marathi, Hindi, English, Kannada.
Re: Muscat Overseas Oilfield Services Oman : Finance Manager.
PO Box No. 1741, PC 130.
Sultanate of Oman.
Contact No. +968 96785880.
E-mail: rainsmahe AT gmail.
To obtain a challenging Managerial position in Finance/Operations in an organization having an opportunity for professional growth.
An MBA specialized in Finance and student of ACCA having experience in the field of Finance/Operations over twelve years of which over 6 years in Muscat.
Al Basra Trading & Contracting Co. LLC Muscat, Oman.
Manager Operations & Finance June’07 till date.
- Communicates company objectives and philosophies to employees. Ensures positive morale of employees.
- Provides guidance and direction to Site Engineers/Supervisors in budgeting process and material control. Assists staff in designing budgets that contribute acceptable margin improvements and significant annual growth.
- Interacts with staff on current operations. Assists staff with their needs, resolves concerns and difficulties, conducts routine site inspections.
- Monitors current status vs. budget (P& L s, Capital Expenses. cash flow, Accounts Receivable, etc.) and develops realistic attainable action items for areas needing improvement.
- Responsible for the execution, follow up, and sustainability of planned operating improvements.
- Oversees and maintains an effective accident prevention program, ensures all reasonable actions are taken to prevent accidents or injuries, and ensures a safe and productive work environment for all employees.
- Performs other job-related duties as assigned.
- Reporting to the Directors.
Senior Executive Accounts/Admin. Feb ’05 to May’07.
- Financial Planning, Preparation of budgets & undertaking daily accounting activities.
- Reviewing documents and entering them in the accounting records.
- Handle the complete accounting work up to finalization including reporting of monthly funds flow and other statements.
- Prepare monthly payroll and do the related calculations for employees.
- Reconciliation of bank accounts, debtors and suppliers.
- Coordination with banks, debtors, suppliers and auditors.
- Reporting to the Project Manager.
Independent Accountant June ’03 to Feb’05.
- Handle the complete work up to finalization including monthly funds flow bank reconciliations etc.
- Preparation of quotations, LPO’s and Invoices.
- Reconciliation of Debtors/Creditors and Banks.
- Coordinate with banks and auditors.
- Reporting to the Operations Manager.
Chief Accountant Aug’01 to June’03.
- Coordinate with Banks.
- Verification of the accuracy of various reports from Accounts Assistants (Purchase, sales & Payrolls)
- Coordination with the Auditors (External & Internal)
- Reporting to the General Manager.
- Preparation of quotations, LPO’s and invoices.
- Reconciliation of Debtors, Creditors & bancos.
- Day to day functions including petty cash handling of the organization.
Articled Clerk 1993-96.
Carried out Audit of various companies, partnership organizations, sole proprietor ship concerns and bank audits.
Bharatiar University India.
Having excellent knowledge of Microsoft Word, Excel & Power point and working experience of accounting software Tally.
Full Name : Mahesh. R.
Passport No. : A 2557872.
Driving Licenses : Indian T 4490/90 & Oman 62597288.
Address : PO Box No. 1741, PC 130, Sultanate of Oman.
Contact No. : +968 9678 5880.
Contact No. in India : +91 474 2703313.
E-Mail : rainsmahe AT gmail.
Date of birth : 26th August ‘72.
Martial status : Married & having a child.
Will be provided if required.
Re: Muscat Overseas Oilfield Services Oman : Finance Manager.
SUB: APPLICATION FOR POSITION OF CHARTERED ACCOUNTANT.
With respect to the above subject I would like to introduce myself as a Qualified Chartered Accountant.
I am a Chartered Accountant. I started my career in the Audit field with M/s. M.A. Braganza and Associates, a Chartered Accountant Firm, Bangalore in 1987 and have a total of 20 years experience (including 12 years of Gulf Experience). Presently I am working in M/s. Inno Vida Middle East Ltd, Dubai, UAE as a Project Finance Manager, since 11.01.2009.
InnoVida Holdings (USA) is a multinational corporation with operations in the USA, Germany, Middle East, Africa, Central and South America. InnoVida is dedicated to the design, development, manufacturing and installation of residential and commercial building solutions. InnoVida manufactures construction solutions utilizing its patented, state-of-the-art CSIPs (composite structural insulated panels) and bonding materials.
With myself being a well-organized professional with the required knowledge, skills and diversified experience, I am confident that I can be a long-term asset to the company.
With this I hereby request you to give me an opportunity to associate with you as an employee. Waiting for your valued interview call.
Email: macgama AT rediffmail.
Mobile: Dubai, UAE: 00971509719027.
(Permanent Address: No. 10, GAMA HOUSE, 7th Cross, 2nd Main, Someshwaranagar, Jayanagar 1st Block, Bangalore 560 011, Karnataka, INDIA)
CHARLES ROOSEVELT MALIGAO GAMA, B. ACA.
Email: macgama AT rediffmail.
Mobile: UAE: 00971509719027.
(Permanent Address: No. 10, GAMA HOUSE, 7th Cross, 2nd Main, Someshwaranagar, Jayanagar 1st Block, Bangalore 560 011, Karnataka, INDIA)
I am a Chartered Accountant. I started my career in the Audit filed with M/s. M.A. Braganza and Associates, a Chartered Accountant Firm, Bangalore in 1987 and have a total of 20 years experience (including 12 years of Gulf Experience). Presently I am working in M/s. Inno Vida Middle East Ltd, Dubai, UAE as a Project Finance Manager, since 11.01.2009.
Senior Financial position in a medium sized company in the manufacturing, trading, construction or services sector where I can add value with my more than 20 years of experience in the Finance field directing and controlling financial management functions, analyzing financial operations of troubled companies, devising /implementing successful turnaround strategies.
The Institute of Chartered Accountants of India, Delhi.
· Bachelor of Commerce (May 1987)
St. Joseph's College of Commerce, Bangalore.
· General Management And Communication Skills (Dec 2005)
Institute of Chartered Accountants of India, Bangalore.
· Advanced Leadership Skills (Oct. 2002), Haggai Institute, Bangalore.
· Intensive Computer and EDP Audit Training Program (May 1994)
Institute of Chartered Accountants of India, Bangalore.
M/s. Inno Vida Middle East Ltd.
January 2009 to date (6 months)
* Planning, implementing, managing and controlling all financial-related activities of the Project.
* Accounting, finance, forecasting, strategic planning, job costing, budgeting, internal audit, external audit, investor relationships and partnership compliance for private and institutional financing.
* Preparing monthly and annual financial statements and forecasts.
* Responsibilities for accuracy and detail of general ledger through trial balance.
* Verifying, analyzing and auditing accuracy of all vouchers and A/P.
* Verification of Work done at site, Materials on site and Contractor/Sub contractor /Consultant/Project Manager Monthly Bills.
M/s. Towell Mattress and Furniture Industry, W. J.Towell Group of Companies (Oman based)
Nov 2007 to Dec 2009(1.5 years)
* Banking Matters, Import Purchases, Letters of Credit, LTR’s, Insurance matters.
* Bank Facility Monitoring; Monitoring Working Capital Requirement.
* Budgetary Control, Ratio and Variance Analysis, Preparation of MIS Reports;
* Working on ERP systems, namely 4th Shift Package.
* Fixed Assets Management, Debtors, Creditors and Inventory Management.
* Responsible for payment to creditors and all other parties of the Group Cos.
* Responsible for timely report of accidents etc. to the Insurance companies.
* Continuous management of financial systems and budgets;
* Preparation of Payroll and handling staff related matters.
M/s. Al Fara'a General Contracting Co. LLc.
Construction Group of Companies, Al Ain-UAE.
July 2006 to Oct 2007 (1.5 years.)
* Project Profit and Loss Statement and Balance Sheet.
* Cash Flow Statements, Project Profitability Reports, Monthly Stock Reports, Monthly Consumption Reports.
* Visit to Project Sites and verifying Work done, Materials at site, Site Records.
* Approval of Supplier's and Sub contractors Bills.
* Coordinating with Internal, External Auditors and ISO Auditors.
* Comparison of Actual with BOQ; Verification of Job Cards.
* Verification of Preliminary Acceptance Certificates, Snag list, Final Acceptance Certificate.
* Verification and Handling of various Bonds, Retentions, Bank Guarantees, Security Cheques, Contracts.
M/s. Rishi Madhur and Co., Chartered Accountants, Bangalore, India.
March 2006 to May 2006 (3 months)
* Handling MNC Clients; Outsource Clients; Software Clients; Transfer Pricing; Income Tax Assessments; Forex Computations; Deferred Taxation; STPI Annual Reports; Review of work performed by Assistants; Managing Teams;
* Managing Accounts, Verification of Statutory Compliances.
* Operating on Oracle based Tailor-made MIS and Accounting based Package, Tally 6.3, and MS Office.
M/s. TEE DEE Trading Establishment.
Traders in Structural Steel and Oil Supplies, Dubai, UAE.
Dec. 2002 to Mar 2004. (1.5 years)
* Prepare financial statements, including monthly and annual accounts;
* Finalization of Accounts; Reconciliation Statements; Landed Cost Sheets.
* Monitoring the outstanding of the clients and Timely advice to the management after identifying any potential recovery problems and recommending the course of action to avoid a bad debt situation.
* To provide the management with necessary reports on weekly / monthly / quarterly basis.
* To ensure adherence to the company policies / systems in place at all times.
M/s. United Enterprises Company LLC.
Traders in Ceramic Tiles and Sanitary ware, Muscat, Oman.
Jun. 2001 to Sep. 2002. (1.5 years)
* Provide financial advice to Top Management.
* Training and Recruitment.
* Conducting Staff Meetings, Leading Teams, Directing the Organization.
* Coordinate/ Negotiate with Banks & Instituições financeiras.
* Prepare financial management reports, including financial planning and forecasting;
* Review marketing and promotional activities planned for any business unit.
* Advising the management of the cash flow situation.
* Recommending to the management any new systems as per the needs of the organization and for its implementation after management’s approval.
M/s. Yacoob Mohammed Fakeer,
Chartered Accountants, Muscat, Sultanate of Oman.
Apr 1996 to Apr 2001. (5 years)
* Designing, Implementing, and Supervising Audit Programs and Procedures.
* Audits: Statutory, Internal, Systems, Management, Tax, Investigation, Bank.
M/s. M. A Braganza & Associates, Chartered Accountants, Bangalore, India,
May 1987 to Jan 1996. (9 years)
* Taxation (Direct and Indirect.); Company Law Matters;
* Undertake financial audits - an independent check of an organization’s financial.
* Father's name Late Joseph Maligao Gama.
* Place/Date of Birth Bangalore, 01/02/1967(42 years)
* Religion Roman Catholic.
* Marital Status Married.
* Valid Car Driving License India, UAE and Sultanate of Oman.
* Passport Number/ Validity E8188196 (Bangalore)/ 28/04/2014.
* Languages Known English, Hindi, Kannada, Tamil, Konkani.
* Beliefs Optimism, Self Confidence, Mutual Respect.
* Hobbies Travel, Fish and pet rearing, gardening.
Visiting the sick, needy, and the aged.
* Significant success in assessing troubled operations and implementing effective turnaround measures.
* Excellent team builder and leader; managing financial and operational teams in dynamic environments.
* Strong analytical skills and ability to breakdown complex operations and identify essential functions.
* Demonstrated ability to advise senior management on all aspects of operations and strategic planning.
* Ability to communicate with and motivate staff in various operational functions.
* Proven ability to manage the financial operations of companies and move them into growth mode.
My email ID is jomeshjoseph123 AT gmail and my.
Please find attached my resume below.
EMail : jomeshjoseph123 AT gmail.
Date of Birth : 07.05.1983.
Marital Status : Single.
English, Tamil, Malayalam.
Strengths : Integrity, Adaptability.
CHARTERED ACCOUNTANT fresher with experience in Finance & Accounts, Taxation and Auditing. Proficient in preparation of Reconciliation Statements, Financial Statements and Working Capital Management. Well versed with modern accounting systems & procedures and provisions of Companies Act, Income Tax Act, and other Statutory Laws.
- Chartered Accountant from ICAI in November 2010.
- Cleared CA Inter in May 2006 securing 56% marks.
- Bachelor of Commerce Degree from Mahatma Gandhi University, Kerala in May 2004 securing 80%.
- Pre Degree from Mahatma Gandhi University, Kerala in May 2002 securing 65%.
- SSLC from State Board Securing 82%.
- CCTP/CA (MS Office)
- Familiar with MS Excel Visual Basic Applications Programming and Excel Macros Environment.
- Working knowledge in the Automation of routine tasks using Excel programming.
- Well groomed to corporate culture.
- Through knowledge in auditing, Accounting & Gestão.
- Quick grasper of concepts and facts.
- Gelling team player who gets along with any team easily.
- Highly flexible with time targets and time zones.
- Punctual and Hard Working.
Post Articleship :Independent audit assignments with various companies.
during April 2010 and October 2010.
:Price Water House Coopers Kuwait, from Dec 2009 till.
Articleship : J. D.SONY & CO, Chartered Accountants, Chennai,
15th September 2006 till 15th September 2009 (Articleship)
- Examine financial accounts and records and prepare Income tax Returns for Corporate and Individual clients.
- Internal audit and Statutory Audits of Manufacturing industries and Trading Concerns.
- Examine accounting records and prepare financial statements and reports.
- Analysis of financial statements and tax consultancy for partnership firms, trusts and individuals.
- Compliance with various Statutes.
- Compliance with accounting standards.
- The examination and evaluation of the adequacy and effectiveness of the Internal Control Systems.
- The review of the management and financial information systems.
- The review of the accuracy and reliability of the accounting records.
- Prepare detailed reports on audit findings and suggesting new control procedures wherever necessary and ensuring statutory and procedural compliance.
- General Ledger scrutiny.
- Preparation of Project reports.
- Finalization of Audits.
- Tax planning and other related advice to the clients.
- Represented Kerala State Volley Ball team in sub junior level.
- State Level prizes in Arm Wrestling.
- Reading, Movies and Music.
Accounting-Auditing-Finance.
Email : Jayasankarkt AT gmail.
To join a progressive organization and become an invaluable and inevitable asset to its management, utilizing my creative talents and experience so as to achieve corporate and personal goals.
1. Working as an Accounts Manager.
Name of Co. M/s Al-Ahqaf International Development & Investment Co. L.L. C, Salalah, Sultanate of Oman.
1. Finalization of Accounts, Balance Sheet, and Profit & Loss Accounts.
2. Analyze of Financial Reports.
3. Reporting to the Chief Executive.
2. Worked as a Group Accounts Manager.
Name of Co. M/s Parvathi Group, Pattambi, Palakkad, Kerala, India.
April 2005 to June 2009.
1. Overall in charge of Finance & Contas
2. Accounting System Records, Taxation, Budgecting Preparation and consolidation of Financial Statements.
3. Reporting to Authorities.
4. Debtors Management & Inventory Control.
3. Worked as an Accounts Assistant.
Name of Co. M/s Suresh Vaidyanath & Co. Chartered Accountant Pattambi, Kerala India.
April 2001 to March 2005.
1. Computarized Accounting of Clients.
2. Finalization of Accounts, Balance Sheet Profit & Perda. Accounts, Income & Expenditure Accounts.
3 Assist to Chartered Accountant in Auditing like Statutory. Audits, Revenue Audit and Tax audit.
1. M (Taxation) 2003, Calicut University, Kerala.
2. B (Costing & Co-operation) 2000, Calicut University, Kerala.
3. NCFM 2009 NSE's certificate in Financial Marketing.
1. PGDCA 2002 Adroit Pattambi.
2. DCA 2001 RCSM Pattambi.
3. Tally 6.3/7.2/ 2001 Adroit Pattambi.
Familiar with Computer and Internet Facilities.
Well versed with public relations.
Great adaptability to new places.
High Self motivation and initiatives.
Direitos autorais & copy; 2018 vBulletin Solutions, Inc. Todos os direitos reservados.

No comments:

Post a Comment